Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Frem til 12 uke, og sjekk privat for å se at alt var ok så sneglet tiden seg avgårde. Men etter det så synes jeg det har gått fort altså... Håper tiden fremover går like fort Selv om jeg kjenner jeg begynner å bli utålmodig etter å treffe henne.
De 3 første mnd "mista" jeg siden jeg ikke visste at jeg var gravid, så føler at svangerskapet har gått ganske fort. Gleder meg og begynner å bli utålmodig etter å få møte lillegutt nå<3
Gikk veldig sakte frem til 12 uker!! Men har fått veldig fort når jeg tenker på det nå nå er det kun 12 uker igjen (noe som faktisk høres kortere ut, enn 3 mnd)
Går altfor fort...æ var til spabehandling på fredag å va så påståelig at æ var i 5.mnd, men innså etter på at d stemte jo ikke, e jo i 6... : p
Håpe de siste 15 uken går fort, men d gjør dem nok...med bursdagsfeiring for storesøster, 4 uke ferie og oppstart i ny jobb dør permisjonsstart...
Syns det har gått fort men spørs om jeg syns det samme når vikariatet mitt går ut i slutten av denne mnd.. hvis jeg kjenner meg selv rett, og at formen holder seg så god som den er nå, vil det nok bli lange dager troe jeg..