Synes du graviditeten har gått fort eller sakte?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Starten gikk jo i sneglefart:p men nå går det kjempefort! Skjønner ikke hvor dagene blir av :)

Frem til 12 uke, og sjekk privat for å se at alt var ok så sneglet tiden seg avgårde. Men etter det så synes jeg det har gått fort altså... Håper tiden fremover går like fort :-) Selv om jeg kjenner jeg begynner å bli utålmodig etter å treffe henne.

De 3 første mnd "mista" jeg siden jeg ikke visste at jeg var gravid, så føler at svangerskapet har gått ganske fort. Gleder meg og begynner å bli utålmodig etter å få møte lillegutt nå<3

Nesten for fort! Er jo under 15 uker igjen til termin og under 13 uker til at jeg skal settes i gang!

Gikk veldig sakte frem til 12 uker!! Men har fått veldig fort når jeg tenker på det nå:) nå er det kun 12 uker igjen:D (noe som faktisk høres kortere ut, enn 3 mnd;))

Uff, jeg synes tiden går ekstremt sakte. Fatter ikke hvordan alle andre kan påstå at 9 mnd flyr avsted.

Går altfor fort...æ var til spabehandling på fredag å va så påståelig at æ var i 5.mnd, men innså etter på at d stemte jo ikke, e jo i 6... : p
Håpe de siste 15 uken går fort, men d gjør dem nok...med bursdagsfeiring for storesøster, 4 uke ferie og oppstart i ny jobb dør permisjonsstart...

Syns det har gått fort :-) men spørs om jeg syns det samme når vikariatet mitt går ut i slutten av denne mnd.. hvis jeg kjenner meg selv rett, og at formen holder seg så god som den er nå, vil det nok bli lange dager troe jeg.. :-p

Back
Topp