Synes du graviditeten har gått fort eller sakte?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Ekstremt sakte! Men har jo vært sykemeldt siden uke 6.... Og hatt mye plager :(

Både og :p først sakte, så fort etter uke 12 og nå sakte igjen :p

Første 5-6 mnd gikk fort, så dabbet det ut og nå er jeg utålmodig og synes det går veeeeeldig sakte!

I utgangspunktet syntes jeg det har gått sakte, men nå så syntes jeg ting har gått veldig fort.

Både og, de første 12 ukene gikk i skillpadde fart, så har det gått litt i rykk og napp etter det :P

Jeg synes det har gått veldig fort, og det tror jeg det kommer til å fortsette å gjøre. Vi flytter pappa'n fra Sverige de neste to ukene, også overtar vi nytt hus her 1. august. I mellomtiden er det nok av småplukk for å klargjøre mitt hus for salg.

Syns det gikk sakte frem til Oul i 18, så har det i grunn gått for det meste fort etter det. :)

Først veldig fort frem til for 2 uker siden (uke 33) siden jeg har blitt sykemeldt resten av svangerskapet :( men syssler med ting til lille da ❤️

Veldig fort! Fant ikke ut av vi var på vei med frøkna før i uke 10 ca.. Så fortsatte det å gå fort frem til i begynnelsen av mai, da ble jeg 100% sykmeldt å dagene er veeeeldig lange pga får ikke gjort så mye pga bekkenløsning og sterke kynnere som kommer ved mye aktivitet.. :/

Veldig fort! Fant ikke ut av vi var på vei med frøkna før i uke 10 ca.. Så fortsatte det å gå fort frem til i begynnelsen av mai, da ble jeg 100% sykmeldt å dagene er veeeeldig lange pga får ikke gjort så mye pga bekkenløsning og sterke kynnere som kommer ved mye aktivitet.. :/
Samme her - Masse kynnere og masrier her og :( får du noe mot det? Jeg må ta adalat.

Gikk fort i begynnelsen, nå er jeg lei åsynes tiden går saakte, uke 35 nå..:)

Back
Topp