MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP ♡ Maibarna ♡ Oktoberlykke 2019 1 Jun 2015 #2 Begge deler. I begynnelsen så gikk det kjempe fort, men på slutten, spesielt den siste måneden, så gikk det såååå sakte
Begge deler. I begynnelsen så gikk det kjempe fort, men på slutten, spesielt den siste måneden, så gikk det såååå sakte
MarcusMamma Forumet er livet 2 Jun 2015 #3 Sakte når jeg var gravid men nå når jeg er ferdig syntes jeg det har gått fort
M MissCherie Glad i forumet Marsipanene 2019 2 Jun 2015 #4 Syntes det gikk veldig fort. Føles ikke lenge siden vi fant ut at jeg var gravid..
D Dagdrømmen Glad i forumet ♡ Maibarna ♡ 2 Jun 2015 #5 Synes det har gått enormt sent, spesielt siden permisjonen startet. Tenk at nå er det juni, og jeg ble gravid i slutten av August!
Synes det har gått enormt sent, spesielt siden permisjonen startet. Tenk at nå er det juni, og jeg ble gravid i slutten av August!
Vilnus Gift med forumet ♡ Maibarna ♡ 2 Jun 2015 #6 Gikk fort helt frem til mai. Nå føler jeg det går i sneglefart.
misscoral Forelsket i forumet 2 Jun 2015 #7 Gikk treigt de første månedene.. Så gikk det plutselig veldig kjapt. Men de siste ukene har gått i sneglefart...!
Gikk treigt de første månedene.. Så gikk det plutselig veldig kjapt. Men de siste ukene har gått i sneglefart...!
Marihøns Mai <3 ♡ Maibarna ♡ Desemberskatter 2016 9 Jun 2015 #8 Nei, når jeg ser tilbake på dagen vi fikk positiv test, så har det gått helt vanlig, til og med de dagene jeg gikk over føltes vanlige
Nei, når jeg ser tilbake på dagen vi fikk positiv test, så har det gått helt vanlig, til og med de dagene jeg gikk over føltes vanlige
T trollungen2015 Glad i forumet ♡ Maibarna ♡ 9 Jun 2015 #9 Kjempefort! Til og med dagene på overtid gikk overraskende fort.
M mai-spire <3 Elsker forumet 10 Jun 2015 #10 Både og. Veldig fort i starten, de 2 siste mnd var som en evighet.
Mammatil4skatter Betatt av forumet 10 Jun 2015 #11 Syns frem til uke 30 gikk litt sakte, men fra uke 30 til 39 gikk sånn passe