M
Moderator Tone
Guest
Synes du det er vanskelig å si ifra til nysgjerrige familiemedlemmer om at dere ikke vil ha besøk den første tiden når den lille er kommet til verden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja akkurat det der syns jeg også var vanskelig sist. Besøket ville jo holde han hele tiden, og etter så kort tid hadde jeg fortsatt veldig behov for å holde han inntil meg selv, men følte jeg virket helt sprø når jeg skulle insistere på å ta han tilbake hele tiden [emoji85] Gutten min ble født 6 uker for tidlig, så mulig det ble litt ekstra behov fra min side pga det. Jeg skyldte litt på amming noen ganger [emoji28] uff hadde vært mye lettere hvis folk bare hadde hatt antenner til å se slike ting selv.En annen ting jeg også er veldig usikker på er hvordan jeg vil takle det når de er her. Er redd for at jeg kommer til å være litt eiesyk når det gjelder den lille. De vil sikkert hjelpe til så mye de kan, bære, vugge og rugge. Men jeg tenker at selvom det har gått 14 dager så har vi fortsatt mye igjen på å skulle bli kjent med den lille. Så jeg håper vi finner en balanse mellom besteforeldre kos og mitt behov for å ha lille.
Her bor hele familien og alle venner maks 30 min unna, så jeg syns ikke det er noe problem å si "nei takk" til besøk dersom det passer dårlig eller formen ikke er bra [emoji4]