Synes du det er slitsomt å være gravid?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kjersti
  • Opprettet Opprettet
Helt jævlig. Det å bli hjelpeløs, ikke klare å jobbe og ellers gjennomføre ting som alltid har vært en selvfølge er ingen god følelse i lengden.

Ja - akkurat de siste dagene har jeg syntes det var tungt. Fryktelig vondt bekken, sovet dårlig pga det, trøtt osv osv....Men er ikke lenge igjen, så skal alltids klare holde meg positiv....

Tungt å være i uke 34, men kan ikke klage for mye. Håper derimot de seks (forhåpentligvis) siste ukene går fort :)

Jeg trur jeg har vært veldig heldig med tanke på at jeg er i uke 31 :) Ikke vondt noe sted, bortsett fra litt øm i ribbeina og spent i ryggen. Går fortsatt langturer med bikkja og sover godt om natta :) Andre snakker om at det er tungt å være gravid, men jeg har heldigvis ikke kjente noe til det enda.

Liljabloggen er omtrent som å lese om meg sjølv.. Å gå gravid er oppskrytt! Fin premie på slutten og alt det der, men vegen dit er laaaaang :(

Jeg syns det er veldig tungt og jeg har vel egentlig syns det hele veien. Ble sykemendt tidlig og har møtt veggen flere ganger. Bekkenløsning og svimmelhet, kroppen funker ikke, alt gjør vondt, søvnproblemer, null matlyst og faktisk fram til noen uker siden hadde jeg et "mat-hat".. Så nei det har ikke vært lett.. Og nå er jeg 31+2 med tvillinger og det jeg har inni magen er på samme tyngde med en normalt fullgått graviditet... Og det er enda leeeenge igjen. Slitsomt har det helt klart vært. Skulle så gjerne ha sagt at jeg koser meg og at jeg har hatt lite plager... Unner alle gode graviditeter - for det her er ikke noe stas...

Jeg trur jeg har vært veldig heldig med tanke på at jeg er i uke 31 :) Ikke vondt noe sted, bortsett fra litt øm i ribbeina og spent i ryggen. Går fortsatt langturer med bikkja og sover godt om natta :) Andre snakker om at det er tungt å være gravid, men jeg har heldigvis ikke kjente noe til det enda.
Jeg har også det greit, med levelige plager. Så langt nyter jeg tiden og synes det er kjempe stas å være gravid. Vi må være veldig heldige for det jeg leser her på forumet er jo at de aller fleste har det helt forferdelig.
Jeg trener litt fortsatt og synes kroppen fungere fint og er mye ute på farten.
Jeg synes virkelig synd i alle dere som plages mye og gleder seg til graviditeten er over;) Skjønner det må være en belastning.
Jeg gleder meg også enormt, men det er fordi jeg er kjempe utålmodig til å se lillegutt.

Fra mobil enhet

Synes det begynner å bli ganske tungt og slitsomt nå. Er 34+5. Bor på gård og det er mye som skal gjøres i den daglige rutinen, men føler at jeg ikke strekker til. Gjør det jeg kan osv. men kroppen vil ikke høre på meg og kjenner at det har jeg litt vanskeligheter med å akseptere. Er ikke tjekt å føle at man er utilstrekkelig og ikke får gjort noe, eller klarer å gjøre noe - trenge hjelp til alt!

Blir fort sliten, sover dårlig, bekkenløsning og mye harde og vonde spark i ribbein og mellomgulv.

Men som jordmor sa, "Se på det som en god ting. Er godt du begynner å bli lei nå. For da når det endelig skjer noe - blir du sjeleglad og du får et ekstra kikk og en ny energi!"

Er veldig glad for å være gravid og alt det der!! Men nåå kunne tiden gått litt fortere!

Sent from my iPhone using BV Forum

Synes det begynner å bli ganske tungt og slitsomt nå. Er 34+5. Bor på gård og det er mye som skal gjøres i den daglige rutinen, men føler at jeg ikke strekker til. Gjør det jeg kan osv. men kroppen vil ikke høre på meg og kjenner at det har jeg litt vanskeligheter med å akseptere. Er ikke tjekt å føle at man er utilstrekkelig og ikke får gjort noe, eller klarer å gjøre noe - trenge hjelp til alt!

Blir fort sliten, sover dårlig, bekkenløsning og mye harde og vonde spark i ribbein og mellomgulv.

Men som jordmor sa, "Se på det som en god ting. Er godt du begynner å bli lei nå. For da når det endelig skjer noe - blir du sjeleglad og du får et ekstra kikk og en ny energi!"

Er veldig glad for å være gravid og alt det der!! Men nåå kunne tiden gått litt fortere!

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp