Synes du det er greit!!!???

Tullann

Elsker forumet
Hvis du hadde gitt bort klær på forumet for å være snill, hva hadde du tenkt om det senere lå på kjøp salg forumet, klar til salgs!!????

"gi bort ringen" synes jeg skal gjelde for de som fikk klærne også!!!!!!!!

[8|][8|][8|]

Seriøst? Har noen gjort det? Syns jeg er bra smålig [:'(] Da kan man heller si man ikke ville ha de eller sende i retur da..[8|]

Det hadde jeg syns var litt teit ja!!

Hadde jeg gitt bort klær så hadde jeg nok blitt irritert hvis det like etterpå lå
til salgs

herregud nei det blir FOR teit!
har du fått noe så gir du det også bort hvis du ikke vil ha det lenger.

ORIGINAL: LinnSB*

Hadde jeg gitt bort klær så hadde jeg nok blitt irritert hvis det like etterpå lå
til salgs
Enig

Eksempel: totamon gav meg feler svartsekker med klær, jeg tok ut det jeg st\yntes var fint, venninna mi tok noe, og resten gav jeg til frelsesarmeen.
Samme gjorde jeg med klær jeg fikk av DAMA. Gav det videre etterpå.

Dattra mi var første barnebarn på alle kanter og vi fikk derfor utrolig mye klær, mye ble nesten ikke brukt. Gav bort det aller fineste til ei venninne, og resten (flere svartsekker) gav jeg bort til forskjellige folk her på forumet.

Synes det kunne blit gitt videre jeg, som en snill gest!!!

ORIGINAL: Rebecca85

Seriøst? Har noen gjort det? Syns jeg er bra smålig [:'(] Da kan man heller si man ikke ville ha de eller sende i retur da..[8|]

Enig, eller gitt de bort til noen andre..................[8|]

Ja jeg må si jeg blir litt satt ut!!!

ORIGINAL: Tullann

Ja jeg må si jeg blir litt satt ut!!!

.....vi snakker altså her inne på bv?

Haha, da er du ikke rikting navla altså[:-] Blir jo bare fordumt!

Ja, det blir jo helt feil i mine øyne også! Helt teit at noen velger å tjene penger på andre folks giverglede!

Og til og med gjøre det så åpenlyst også...[8|]

ORIGINAL: Schmoopy

Haha, da er du ikke rikting navla altså[:-] Blir jo bare fordumt!

ORIGINAL: AnineT

Gjør folk slikt?? [8|]

Det er snakk om her på Bv ja. [:@]

ORIGINAL: LilleMusMei

herregud nei det blir FOR teit!
har du fått noe så gir du det også bort hvis du ikke vil ha det lenger.

Hadde aldri i verden solgt klær jeg hadde fått! Selger heller ikke klær jeg selv har kjøpt, gir de heller bort, for ellers går de i søpla!
Du vil nå (hvis denne personen leser og svarer på tråden) fort merke hva personen selv mener om oppførselen sin!

Ville aldri ha solgt noe som jeg hadde fått jeg heller men helt ærlig så husker jeg ikke alltid hva jeg har fått og hva jeg har kjøpt [:)] blir litt mye tøy [:)]

ORIGINAL: LinnSB*

til salgs

Back
Topp