Synes det er...

*Musti*

Forumet er livet
..litt morsomt at det er så mye snø der sør.. Her nord har vi nesten ingenting.. [8D]
Så nå kan de i sør se hvordan vi har det når vi har skikkelig snøvinter..hehe..
Og NEI,jeg syns ikke synd på dem [8D]

-5 Og nesten vindstille her [8D]
Dialekt? Sikkert fordi du så at jeg er nordfra [8D]

Tja, det blir naturlig nok litt mer kaos her sør når det blir sånn... Det pga tettheten av biler og offentlig kommunikasjon... Busser, tog og alt blir faktisk ganske hardt rammet.. Og tro det eller ei, vi har hatt snø her sør før.. [;)]
Synd på oss er det ikke, men man kan ikke sammenligne nord og sør sånn sett...

Syns det er teit å poengtere at man ikke syns synd på andre som sliter med all snøen bare fordi man er vant til det selv, jeg.

Dere er vant til mye snø, og innretter dere deretter. I sør er man ikke vant til de snømengdene og får derfor endel problemer. Det er da vel ikke noe rart i det.

Jeg liker ikke når folk koser seg med andres "ulykke".
Syns det er litt smålig, rett og slett.

Nå regner jeg med at dette innlegget var særlig seriøst, så svaret her er ikke til deg direkte, men rent generelt. Det er nok nordlendinger som sitter og ler av søringene nå om dagen. Klart, idiotene får man le av. De som kjører med sommerdekk feks. Jeg er da ikke supersær heller.[8D][:D]

ORIGINAL: Labambie

Tja, det blir naturlig nok litt mer kaos her sør når det blir sånn... Det pga tettheten av biler og offentlig kommunikasjon... Busser, tog og alt blir faktisk ganske hardt rammet.. Og tro det eller ei, vi har hatt snø her sør før.. [;)]
Synd på oss er det ikke, men man kan ikke sammenligne nord og sør sånn sett...

Enig...og det er ikke slik at vi liksom aldri har sett snø før[8|]

Når er det dere nordpå setter grensa på det å være søring? Altså, sør for Oslo blir det ofte kaos, men hedmark/oppland, indre deler av buskerud og telemark er nok like vant med vondt vær om vintern som dere er, med unntak av vinden, naturlig nok. Uten å mene no vondt altså, lurer bare på hvor «grensa» går[;)]

Back
Topp