Synes det er så mange som mister

• Trådstarter Trådstarter eLLe*meLLe
  • Opprettet Opprettet
E

eLLe*meLLe

Guest
Kjenner jeg blir litt smånervøs av alle som har hatt store blødninger å mistet rundt uke 12. Når man er kommet så lang så er det så synd på de som mister. Man tenker jo da at nå er det små sjanser for at ting går galt.

Håper spirene sitter snart igjen for dere som har mistet, og håper vi slipper å miste flere her inne!

Enig, syns det er skremmende mange som har mistet sent her! Håper det er slutt på det nå! :( Blir kjempenervøs selv også.

Ja, har tenkt det samme selv. Nevnte det for legen i dag, at jeg har tenkt mer på abortfaren dette svangerskapet enn forrige. Litt rart om man skulle kunne unngå det liksom når det er så vanlig... Krysser fingrene for at det går bra for resten av oss! :)

Virker som det er veldig mange ja, men om alle som IKKE har mistet hadde skrevet innlegg om at alt er bra, så hadde nok ting virket annerledes. Er jo dessverre sånn at vi legger merke til de det skjer med, for det er jo veldig trist og skummelt!  Om jeg ikke husker helt feil så er det nesten 98 % sjanse for at alt går bra når man kommer til uke 12.

Krysser fingrene for at ingen fler forlater oss!

Enig..veldig trist å se! Og det hjelper jo ikke en allerede veldig bekymret sjel. Skal på UL neste mandag (10+2) og kjenner jeg grurer meg nesten mer enn jeg gleder meg, da det er så mange andre som mister opp under 12 uker. Har litt de samme tankene som Klatremus L, at når det er så "vanlig" så hvorfor ikke meg?!

Håper det klaffer fort igjen for alle som har mistet til nå, og at vi ikke mister flere her inne!

En må nesten prøve å ha litt filter når en er her såpass tidlig i svangerskapet. En legger så utrolig godt merke til alt, selv om det bare er et fåtall det her skjer med. Men jeg forstår det så godt, for jeg klarte ikke ha det filteret. Jeg ble bare mer og mer bekymret og redd, og jeg har ikke klart å glede meg før jeg fikk se knottet på ultralyd idag. Jeg ble litt sjokkert over at det var noe inni magen og at det hadde det bra. 

Så jeg prøver vel å si gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør 

Det er virkelig et fåtall det her skjer med, men blir så mye mer intenst når en leser om det.

Jeg/vi har selv mistet 2 ganger, og merker jeg er skikkelig nervøs dette svangerskapet. Og nervøsiteten blir ikke akkurat mindre av å se at enkelte må forlate gruppa... 

Vi får håpe at vi slipper å miste flere her inne... 

Synes også det er mange som har kommet til rundt 10-12 uker som har
mistet. Kjenner jeg er veldig usikker selv på hvordan det skal gå med meg
og tenker mer på abort denne gangen enn forrige gang.

Back
Topp