synes dere

Tove_84

Gift med forumet
de burde ringe fra barnehagen om barna faller og slår seg i hodet?
selv om det går bra?

Når jeg hentet Malene i dag hadde hun en kjempekul i hodet..

Lurer litt for sist hun slo seg i hodet i bhg så ringte de ikke.. Da reiste vi på legevakten når vi kom hjem, og det viste seg at hun hadde kraftig hjernerystelse.. hun var så dårlig.

Synes egentlig de bør ringe jeg, for er litt skummelt når de slår seg i hodet...

Ja det burde de. Og spesielt om det blir kul og barnet er uvell...

Da jeg jobbet i bhg var det en som datt, og begynte å hyle noe voldsomt. Det så ut som han datt på rumpa, men var nok hodet han slo.
De andre ansatte ville vente og se, men jeg sa at jeg synes vi burde ringe.. gutten omtrent bare satt der, og virket veldig slapp, og plutselig så begynte gutten å hyle at han var kvalm og derretter kastet opp... (30-45 min etter)
DA ringte de[;)] gutten hadde hjernerystelse[;)]

ja det syns jeg hvis fallet så hardt ut og barnet virker ikke helt seg selv etterpå.

Men hva sa du til barnehagen sist da når Malene fikk påvist hjernerystelse?? Og hva svarte de tilbake?????

Hvordan virker hun nå? har hun selv fortalt hva som skjedde?

DU bør absolutt klage til styreren i morgen.:Hadde blitt kjempesint.

Selvfølgelig skal de si ifra! Jeg hadde ihvertfall blitt sur om ikke jeg fikk beskjed[:-]

Å ja, det syns jeg de bør! Med en gang, om det ser ut som de slår seg hardt, så kan heller forelderen vurdere om de skal vente og se litt til, eller om de vil komme med en gang.

ORIGINAL: sas

ja det syns jeg hvis fallet så hardt ut og barnet virker ikke helt seg selv etterpå.

Men hva sa du til barnehagen sist da når Malene fikk påvist hjernerystelse?? Og hva svarte de tilbake?????

Hvordan virker hun nå? har hun selv fortalt hva som skjedde?

DU bør absolutt klage til styreren i morgen.:Hadde blitt kjempesint.

Nå virker hun helt fin, så gikk nok bra i dag. men jeg reagerer veldig siden jeg ikke fikk noe telefon sist hun falt.  Hun fortalte meg selv hva som skjedde i dag ja, først når jeg sa til de at malene sier hun falt så fortalte de det...

Sist hun falt så gråt hun hysterisk når jeg hentet henne, og da var det første de sa at de syntes at hun var så vanskelig å få til å slutte å grine.  De hadde prøvd å avlede med alt mulig, men hun sluttet jo aldri..  
Ikke rart at hun gråt da, synes det er dårlig at de snakker om at hun ikke vil slutte å grine når det var tydelig at hun hadde vondt.. Hun hadde kastet opp og da, men de trodde kanskje det var på grunn av griningen... Noe det ikke var!

Ga de beskjed men de svarte meg bare at siden hun ikke hadde vært borte så trodde ikke de hun hadde slått seg så mye...

Skal ta å snakke med styreren i morgen ja!

Back
Topp