Synes dere det er koselig å kjøpe julegaver?

Syns det bare er stress. Ingen ønsker seg noe som helst (sier de), det er altfor mange mennesker i butikkene og jeg vet at det jeg kjøper bare er kjøpt fordi jeg må. Til datteren min er det koselig da! :)

Jeg synes det er kjempekoslig. Men ikke i slutten av desember når det er masse folk og bare stress ;)

Jeg synes det er koselig, og bruker mye tid på å finne noe som ikke er søppel eller symbolsk.
Jeg gidder ikke å kjøpe noe bare for å kjøpe noe, det blir for dumt. Da kjøper jeg heller en geit i mottakers navn.
Kjøper også ting gjennom hele året, så det blir mindre stress i desember.

Ja kjempekoselig :-) kjøper gjerne til flere enn jeg burde fordi det er koselig :-)

Begge deler :) Kommer ann på hvor mye tid jeg må bruke på å finne dem :)

Jeg syns det er veldig koselig :) Kjøper i god tid så jeg unngår stress ;)

Syns det er veldig koselig å gi bort gaver så da må de jo kjøpes og.
Men jeg har aldri vært noe glad i å gå i butikker, så jeg må planlegge på forhånd hva som skal kjøpes;)

Jeg synes det er koselig, og bruker mye tid på å finne noe som ikke er søppel eller symbolsk.
Jeg gidder ikke å kjøpe noe bare for å kjøpe noe, det blir for dumt. Da kjøper jeg heller en geit i mottakers navn.
Kjøper også ting gjennom hele året, så det blir mindre stress i desember.

Helt enig :)
Syns det er kjempekoselig å pakke inn gavene også så sier alltid nei til å få det pakket på butikken :p

Ble litt stress nå... men jeg elsker å gi bort gaver så synes det er koselig, selv om det kan være litt vanskelig innimellom :-)

Kjøper fordi jeg må. Synes det er irriterende å bruke så mye penger på andre rett og slett. Prøver å si til folk at de ikke skal kjøpe noe til meg, slik at jeg slipper å kjøpe til de.

Koselig. Har tenkt ut hva jeg skal kjøpe påforhånd, de jeg ikke vet koser jeg meg med å gå å kikke :) Handler på salg i oktober så null stress :) Jeg er glad jeg evner å kjenne giverglede :)

Koselig. Har tenkt ut hva jeg skal kjøpe påforhånd, de jeg ikke vet koser jeg meg med å gå å kikke :) Handler på salg i oktober så null stress :) Jeg er glad jeg evner å kjenne giverglede :)
Giverglede har eg, og godt er det, men shoppegleden er mindre...:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Syns det er kjempehyggelig og koser meg med både å tenke ut hva jeg skal kjøpe til de forskjellige, innkjøpene og innpakking :-)

Synes det er koselig så lenge jeg vet hva jeg skal kjøpe :p

Back
Topp