Synes dere det er gøy med slektstreff?

Oceania

Elsker forumet
Slekta mi (som forøvrig er ganske stor) har slektstreff minst annenhvert år.. Jeg synes det er gørr kjedelig og like påtatt hver gang.. Mamma er ivrig slektsforsker og synes selvfølgelig disse treffene er helt fantastisk gøy.. "Ja, du kommer vel?" "du mååå jo komme?"...
Synes du slike treff er gøy?
(lurer på om det bare er meg :P )

Har ikke vært på det... Har fast søskenbarntreff en gang i året. Og det er maaaange det å, med følge og unger :)
Syns det er helt greit, men jeg må innrømme jeg får totalt noia. Jeg hater det. Aller helst vil jeg ikke. Søskenbarntreffet er på mannens side da. Blir som regel en fin dag ute i sola med grilling og spising. Hvor alle skal fortelle om ungas og sine bragder. Og gjør en unge det godt, kan du banne på neste gjør det enda bedre. Alle bor samme plass, så alle kjenner jo hverandre veeeldig godt... Utenom jeg. Føler meg som en freak med de alle helst. De er litt mer "fine" om man kan skrive det. Ser ut som noe Gud laga, og jeg føler helst at veien for meg går strake motsatt vei :P
Sånn sett. Våre personligheter passer ikke sammen helt. Men holder det jo på god tone da uansett ;) Unga elsker det jo, og er for de jeg føler det blir gjort. De er vel muligens 15 unger totalt, og alle i ca samme aldersgruppe. Så det er jo lek og moro fra morgen til kveld.

Hadde det blitt noe som helst på min side, vet jeg at barna hadde ikke joina, for det hadde absolutt ikke vært alkoholfritt da :P Hehe. Gjerne de hadde vært med før festen. Å ta derimot en fest med mammas side er jeg i tvil om. De kan ikke drikke og tåler lite :P Haha

Vi samles som regel til kanefart i begynnelsen av desember, jeg syns det er kjempe koselig

Vi har slektstreff hvert 4.år.. I Italia! :)
Å det er helt fantastisk å dra ned å hilse på de! :) ikke noen vi ser i hverdagen liksom.. Er helt syyyyyykt mange da. Så vi er som regel sammen med den nærmeste familien:)

Synes det er helt greit, men det er vel gjerne fordi det er noe som sjelden skjer her:p Har vært 2 slektstreff som jeg kan huske... nok det:P

Har ikke hatt det men det hadde vært koselig syns jeg da. Svigerfamilien min er flinkere til slikt. Ikke alltid vi drar på alle for de har hver jul både på min svigermor og svigerfars side og svigerfars familie har hver sommer ved sommerøya si også.

Ene familien min treffes to ganger i året og vi har det kjempegøy:-) Vi er under 50 stk da. Tror ikke det hadde vært like gøy om det var en av de andre familiene mine:-P

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

Vi har slektstreff hvert 5år. Og jeg synnes det er veldig gøy å møtte den slekta som jeg sjeldent treffer.
Første gangen jeg var med så var gutten her 6mnd gammel og vi var der nå når han hadde fylt 5 og hadde med minste jenta. Og mange syntes det var gøy å se hvor stor gutten hadde blitt på de siste 5åren og vi fikk møtte de nye som hadde kommet til verden løpet av de siste 5årene.

Har ikke vært på det før men hadde vært moro :)

Har vært en gang, i 2000, da var generasjonen over meg (min mor generasjon) over 100 stk og vi var i overkant av 300 pers totalt, det var ikke koselig for å si det slik, alt for uoversiktlig og masete.

Har vært på 3 stk. Alle fra mine oldeforeldre på farsiden og nedover. To fra det ene settet med oldeforeldre , og ett fra det andre. Vi skulle ha et nytt i år, men det ble avlyst pga. For dårlig oppslutning. Vi var 80 påmeldte, men veldig skjevfordelt fra de ulike leddene. Synd. Hadde gledet meg veldig. :(

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

jeg synes det er gørr kjedelig! Det er familien på min fars side, som jeg ikke har nå mye kontakt med, som arrangerer hos oss. Veldig spesielle alle sammen der, kjenner de ikke noe godt og føler det blir litt klein stemning:p er heldigvis ikke så ofte de arrangerer dette da;)

Slekta mi (som forøvrig er ganske stor) har slektstreff minst annenhvert år.. Jeg synes det er gørr kjedelig og like påtatt hver gang.. Mamma er ivrig slektsforsker og synes selvfølgelig disse treffene er helt fantastisk gøy.. "Ja, du kommer vel?" "du mååå jo komme?"...
Synes du slike treff er gøy?
(lurer på om det bare er meg :p )

Hva mener du med slektstreff? Ca hvor mange er dere som samles da?

Da jeg var yngre; not so much.
Nå synes jeg det er koselig =)

Har vært to ganger tror jeg, det var celdig kjekt:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Back
Topp