synes dere at dette er en fin pupp?

ORIGINAL: *Meya*

ORIGINAL: *yummymummy*

ORIGINAL: Sunniva snopesyk

Den kunne gjerne vært litt mer dråpeformet, men så løfter hun jo armen og da løfter jo puppen seg og. Syns det er en fin pupp [:D]

enig! Brystvortene var det heller ikke noe galt med.

Men var forøvrig ikke DET som var essensen i artikkelen, om hun har pene pupper eller ei liksom.

Nei, essensen var verre.

Dette blir tiljublet, men velger man noe annet, er man tilbakestående og bakstrebersk...

Jaha? Står det skrevet noen plass at om man velger noe annet så er man tilbakestående? Da har vi lest forskjellige artikler[8|]
Synes det bør være rom for at man kan velge det man vil uten å bli dømt for enten det ene eller det annet. Men det oser jo litt fordømmelse
for hennes valg i ditt innlegg da.

ORIGINAL: Dollysmurfen

Fin ja. Falsk ja. Men alt i alt en nyyyyyydelig dame da! Ohlala! [:D]

ORIGINAL: TheGoodWife

Stygg brystvorte. 

Enig. Jeg syns den skulle vært bittelitt større. DA hadde det vært en veldig fin pupp.

Den kunne gjerne vært litt mer dråpeformet, men så løfter hun jo armen og da løfter jo puppen seg og. Syns det er en fin pupp [:D]

Men var forøvrig ikke DET som var essensen i artikkelen, om hun har pene pupper eller ei liksom.

det har jeg da aldri sagt heller. Jeg har ikke kommentert innholdet, men bildet.

Nei, essensen var verre.

Dette blir tiljublet, men velger man noe annet, er man tilbakestående og bakstrebersk...

Værre? Jeg syns det er bra jeg, at kvinner velger å vise at de ikke godtar den typen undertrykkelse. At familien reagerer på den måten de gjør, sier jo egentlig bare at det er på tide at noen setter foten ned og sier at dette ikke er godtatt lengre. Sier ikke at alle tyrkiske jenter skal posere for playboy altså [:)]

Mange opplever det samme når de velger å kle på seg mer, bruke hijab etc, sånn fyi...

Bryr meg ikke at noen gjør det, men da skal det være like mye respekt andre veien også!

Veldig unaturlig spør du meg... Jeg synes helt ærlig at det er ganske lite pent. For meg sier det mye om selvfølelsen til dem som velger å gjøre slikt. Det må være utrolig trist å la kroppen definere hvem du er.

Nei, syns ikke det var en fin pupp.

spurte gubben. Han synes ikke det er en fin pupp! Han liker de mer duvende og naturlige (heldigvis[8D]). Så har er vi enig!

ORIGINAL: Venus83

Eg synes det var en fin pupp, ja [:)]

Men den er nok ikke ekte, brystvorten er høy oh man ser tydelig kanten rundt hele puppen [;)]

ORIGINAL: mamma_møø

spurte gubben. Han synes ikke det er en fin pupp! Han liker de mer duvende og naturlige (heldigvis[8D]). Så har er vi enig!

Jeg kan ikke spørre gubben engang, for han kan ikke se på bildet...

ORIGINAL: trekløver`n

Det er en fin pupp!! Men troooor nok silikonen er litt innblandet der[:)]

ORIGINAL: mamma_møø

Jeg kan ikke spørre gubben engang, for han kan ikke se på bildet...
så kjipt for han... hva hvis jeg går forbi han på gaten og drar opp blusen?[8D]

mamma_møø: Hadde han turt å svare noe annet?

ORIGINAL: kasandre

Skulle gjerne hatt en slik pupp eg(eller to...[8D])

Men er helt sikkert ikkje ekte! Enten manipulert på bildet eller så silikon [:)]

Back
Topp