synes dere at dette er en fin pupp?

Det er en fin pupp!! Men troooor nok silikonen er litt innblandet der[:)]

Skulle gjerne hatt en slik pupp eg(eller to...[8D])

Men er helt sikkert ikkje ekte! Enten manipulert på bildet eller så silikon [:)]

nei synes faktisk ikke det der er no spes pent...... blir FOR falskt.

Syns den ikke var noe fin, men men har sett langt værre...

FALSK!!!

Eg synes det var en fin pupp, ja [:)]

Men den er nok ikke ekte, brystvorten er høy oh man ser tydelig kanten rundt hele puppen [;)]

Silikon? Ja! Skal mye til for at man IKKE kan se hvem som har silikon og ikke.
....skulle faen meg tro hun hadde sprøyta inn botox der og, så glatte og jævlige at jeg blir LITT småsur [8D][8D]

ser ut som silikon ja!
noen har nok ganske lik naturlig - bare ikke så definert rund kant.

det er en fin pupp men den kan de fikse som de vil når de retusjerer bilder... så tviler på den hadde sett slik ut om hun hadde stått rett foran deg,..

ORIGINAL: TheGoodWife

Stygg brystvorte. 
hva er galt med brystvorten? kunne gladlig byttet mot mine med slike!

Den kunne gjerne vært litt mer dråpeformet, men så løfter hun jo armen og da løfter jo puppen seg og. Syns det er en fin pupp [:D]

ORIGINAL: trekløver`n

Det er en fin pupp!! Men troooor nok silikonen er litt innblandet der[:)]

ORIGINAL: Sunniva snopesyk

Den kunne gjerne vært litt mer dråpeformet, men så løfter hun jo armen og da løfter jo puppen seg og. Syns det er en fin pupp [:D]

enig! Brystvortene var det heller ikke noe galt med.

Men var forøvrig ikke DET som var essensen i artikkelen, om hun har pene pupper eller ei liksom.

ORIGINAL: *yummymummy*

Men var forøvrig ikke DET som var essensen i artikkelen, om hun har pene pupper eller ei liksom.

Nei, essensen var verre.

Dette blir tiljublet, men velger man noe annet, er man tilbakestående og bakstrebersk...

ORIGINAL: *Meya*

ORIGINAL: *yummymummy*

Nei, essensen var verre.

Dette blir tiljublet, men velger man noe annet, er man tilbakestående og bakstrebersk...

Værre? Jeg syns det er bra jeg, at kvinner velger å vise at de ikke godtar den typen undertrykkelse. At familien reagerer på den måten de gjør, sier jo egentlig bare at det er på tide at noen setter foten ned og sier at dette ikke er godtatt lengre. Sier ikke at alle tyrkiske jenter skal posere for playboy altså [:)]

Back
Topp