synes dere at butikkene burde holde stengt på søndagene i desember?

fysak

Betatt av forumet
Bare nysjerrig[:)]

Speler ingen rolle for meg personleg, men er jo kjipt for stakkarane som må jobbe!

ORIGINAL: *Joha*

Speler ingen rolle for meg personleg, men er jo kjipt for stakkarane som må jobbe!

?[8|] synd på de butikkansatte som kanskje må jobbe 1 søndag i året? Da er det jammen meg synd på mange andre arbeidsgrupper, som kanskje jobber annenhver helg hele året[;)]

Liker søndagsåpent jeg, julestemning[:D]

nei

ORIGINAL: snuppah88

?[8|] synd på de butikkansatte som kanskje må jobbe 1 søndag i året? Da er det jammen meg synd på mange andre arbeidsgrupper, som kanskje jobber annenhver helg hele året[;)]

Slenger meg på denne! [:)] 

Det er bortkastet på meg hvertfall,
jeg setter ikke foten innenfor på hverken søndager eller nattåpent.
Det er alltid ekstra fullpakka på slike dager, jeg liker meg best med minst mulig folk rundt meg jeg![;)]

For meg trenger de ikke å ha åpent, jeg holder meg langt unna, er jo alltid helt kaos der da. Og det er jo åpent så lenge alle andre dager også. 

Ja synes det bare er tull å holde åpent på søndager, vi har tross alt 6 andre ukedager å handle på...

nei, vi bestemmer selv om vi vil gå og jeg liker å kunne kjøpe brød hver dag så det er helt ferskt

trenger ikke holde åpent for min del,men synes det er helt greit.Da får de som jobber hver ukedag litt ekstra tid på seg uten å måtte stresse avgårde etter jobb feks.(ikke alle som bor midt i byen og kan handle på vei hjem fra jobb)

Jobber selv i helsesektoren,så synes IKKE synd på de butikk ansatte som må jobbe 3-4 søndager i året[;)]

nei, hvorfor det???

her jeg bor er uansett alt stengt søndager, så for meg har det ikke noe å si

ORIGINAL: snuppah88

Sign...har selv jobbet turnus i flere år...

jepp.. men kun fordi jeg og gubben jobber i butikk selv[;)] nå som jeg er i mamma perm syns jeg det er kjekt med søndags åpent! [:D]

Ja. Så sitter jeg også med flere verv i HK og LO og er nesten "forpliktet" til å mene det. [8D] Jeg mener det personlig også. 

Synes ofte det er kos å ta en tur ut sammen med mannen på søndager. Da jobber ingen av oss og vi kan kose oss masse med å kikke, handle julegaver og kjøpe inn til en litt god middag senere på dagen:) Helt strålende. Resten av uke flyr jo bare avgårde.

Jepp. Er sterkt i mot søndagsåpne butikker i det hele og store. 

ORIGINAL: langtidssniker

JA  Handler ikke på søndager jeg

sign!
da har jeg juleverksted med familien hjemme[:)]

Back
Topp