Syndrom/arvelighet..

(Jeg stikker ut å tar siste innspurten av julegaver,men tar en tur innom senere,så svarer deg da,Linda! Hils så mye til Martin (som jeg mener å huske at han heter![:D])!)

He he he ja han heter det. Når jeg såg deg i Se & hør kjente jeg deg nesten ikke igjen. Du har blitt så nydlig [:)]
Du var 16-17 den gangen tror jeg, første gangen vi var der så var han lille 1 år skulle ha feriet 1 års dagen der men heldigvis ble han syk så vi reisete opp dagen etter. Han er nå blitt 5 år. Så var det noen ganger til vi var der og du var jo altid der [&o]
Fikk meldig fra mor de etter vi var i se & hør det er 1 1/2 år siden nå.
Ser at ticerten din ikke virker helt hva står på den?? Er du gravid eller prøver dere???
Kan du ta prøve av fostere???
Så gøy at du har fått deg samboer [:D] Alt går bra ellers?? Fatter ikke hvordan du har klart deg er så oppegående som du er [:D] Vi klager av og til når vi må inn og har bare vært inne ca 9-10 månder tilsammen på 5 år.
Vi prøver igjen ja etter 5 år og denne gangen har det gått bra har bare 3,5 uke igjen til termin hadde jeg hatt likt som med Ole Martin hadde jeg vært mamma i 8,5 uke nå.
Vi kjører noen ganger til østlande skulle ha stoppet en gang og tatt en kopp kaffe med dere på en kaffe. Hadde vært så gøy å trøffe dere igjen [:D]
Viste Martin dette i går han sa det er helt utrolig hvor liten verden er [;)]
Må hilsa kjempe masse til mor de.
Og masse masse lykke til med deg selv [:D]
Stor klem fra Linda

Så godt å høre at alt går bra denne gangen da![:D] Ingenting er bedre enn det altså!
Husker godt Ole Martin.. Så nydelig han var![:D]
Og alt står bra til med han? Håper det!
Jeg er ikke blitt gravid enda..[:'(] Har prøvd i snart 9 mnd,men null resultat fortsatt.
Veldig kjedelig at det tar så lang tid![&o] Men,men.. Lite jeg kan gjøre!
Om jeg skulle bli gravid en vakker dag,så har jeg muligheten til å ta prøve av fosteret,ja.
For å sjekke om barnet er friskt eller ei...
Må kontakte fastlegen min eller ringe inn selv til Riksen hvis det skjer,og så får jeg time til fostervannsprøve innen kort tid.

Stemmer! Husker mamma nevnte at ho hadde sendt melding til dere etter dere var i se og hør![:)]
Ja,vet du hva? Det hadde vært kjempemoro å treffe dere igjen altså!![:D]
Hadde vært så kos![:)]
Så det må vi prøve å få til ei gang! Og sant det Martin sa.. Verden er pine med ikke stor![:D]

Skulle hilse masse tilbake fra mamma! Ho fikk jo heeelt sjokk!![:D]

Klemmer!

Hei[:)]

Må bare si at det var rørende å lese igjennom her det du har skrevet og fortalt om deg selv, tøft gjort synes jeg at du ville fortelle oss om det[:)]

Ønsker deg masse masse lykke til fremover, og håper at du snarte er gravid[:)]

Tusen takk,nettemor!![:D]

Setter utrolig stor pris på dine ord! Veldig rørende![:)]

Håper også at jeg snart blir gravid![;)]

Stor klem til deg!![:)]

Back
Topp