Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Labambie
Jeg LIKER ikke arveklær.. Er det lov å mene det? [8|] Merkeklær er herlig, om man har råd til det..
Jeg for min del HATER den j*vla Hello Kitty katta på alt, og handler det aldri...
ORIGINAL: StinkiStini
Jeg LIKER ikke arveklær.. Er det lov å mene det? [8|] Merkeklær er herlig, om man har råd til det..
Jeg for min del HATER den j*vla Hello Kitty katta på alt, og handler det aldri...
Jeg liker heller ikke arveklær...
Merkeklær er fint, men da mener jeg ikke levis osv.
Og jeg hater også den katta som er på alt mulig. Bytter klær vi får med katta på, for jeg greier den ikke.
Dessuten syns jeg synd i barn som må arve sko.
ORIGINAL: toneany
Det er lov ja, men jeg syntes det er teit.
Fordi? Teit fordi jeg vil velge ut klær til mitt barn? Fordi jeg vil ha gleder av å gi henne noe nytt, som bare er hennes?
Jeg får legge til, for å være politisk korrekt, jeg sender bort alle klær som er blitt for små.. Har ei jente nedi Kr.Sand som arver alt etter snuppa...
ORIGINAL: StinkiStini
Jeg liker heller ikke arveklær...
Merkeklær er fint, men da mener jeg ikke levis osv.
Og jeg hater også den katta som er på alt mulig. Bytter klær vi får med katta på, for jeg greier den ikke.
Dessuten syns jeg synd i barn som må arve sko.
Det er jo ikke helt det samme da. Og likevel ville jeg jo heller arvet et par sko enn å vært uten.
Og selv om du personlig ikke liker arveklær, er det sånn at du tenker at det er ekkelt/teit at andre bruker arveklær?
Det er lov ja, men jeg syntes det er teit.
Fordi? Teit fordi jeg vil velge ut klær til mitt barn? Fordi jeg vil ha gleder av å gi henne noe nytt, som bare er hennes?
Jeg får legge til, for å være politisk korrekt, jeg sender bort alle klær som er blitt for små.. Har ei jente nedi Kr.Sand som arver alt etter snuppa...
Det er vel de færreste som KUN har arveklær da, så det å gi nye klær kan man jo uansett gjøre. Men altså, poenget mitt i HI var at det ikke var synd i unger som arver klær, i forhold til de som ikke har klær. Så da handler jo ikke denne tråden egentlig om hva man gjør til sine egne barn, men hva man tenker om andre barn som arver klær. Syntes du synd på unger som går i arvede klær, siden du ikke liker arvetøy?
Nei, det gjør jeg på ingen måte... Mange elsker arvet og brukt, jeg bare sier at det er ikke alle som liker det!