Synd denne var genial

• Trådstarter Trådstarter eLLe*meLLe
  • Opprettet Opprettet
Den var fin! Lillegutt her er heller ikke så glad i mørket så kanskje jeg skulle prøvd noe sånt... Ikke var den dyr heller :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum

Vi har sånn til storebror. Han fikk det når han bytta fra sprinkelsenga til stor seng. Den må på hver kveld ;)
Og hvis han våkner på natta må den på igjen (vår lyser bare 45 min om gangen før den slår seg av)
Kommer til å kjøpe til lillesøster også :)

Samsung via BV-appen <3

Jeg har og sett på den, men sist uke kom jeg over denne i den lokale Ringo butikken... Kjempe søt - god og myk og kosta 199 tror eg. Han lyse hvitt og så har an en der han skifte mellom forskjellige farger...

3701_2.jpg

De hadde og i rosa..
3702.jpg

De hete; Teddykompaniet Teddy Lights, Teddy Bear Night Light

Sent from my GT-P7510 using BV Forum

Den så kjekk ut! :)
Har foreløpig ikke store problemer, men greit å vite om vi får det.. :)

Vi kjøpte noe lignende på ebay som snuppa fikk til jul :) gir fint lys som ser ut som stjerne himmel :)
Har ikke brukt den enda, men den kommer nok til å bli brukt :) dessverre lager vår litt lyd da men ettersom snuppa ikke er så sensitiv til lyd antar vi at det går bra :D

Vi har denne fra IKEA. Kjøpte den sånn at det ikke skal være bekmørkt uti gangen når/hvis vi må ut med lillegutt på badet.
http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/70150982/

Ellers har vi faktisk kjøpt noen praktiske lys på Clas Ohlson som vi putter i stikkontakten, så lyser de om det er så og så mørkt i rommet. Veldig kjekke (men ikke så søte kanskje ;-) )

Back
Topp