Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Kjøpte denne til lillebror for noen uker siden. Og fra at han alltid gråt når vi la han i sengen sin for kvelden så er det nå ingen protest så lenge denne står på
Vi har sånn til storebror. Han fikk det når han bytta fra sprinkelsenga til stor seng. Den må på hver kveld
Og hvis han våkner på natta må den på igjen (vår lyser bare 45 min om gangen før den slår seg av)
Kommer til å kjøpe til lillesøster også
Jeg har og sett på den, men sist uke kom jeg over denne i den lokale Ringo butikken... Kjempe søt - god og myk og kosta 199 tror eg. Han lyse hvitt og så har an en der han skifte mellom forskjellige farger...
De hadde og i rosa..
De hete; Teddykompaniet Teddy Lights, Teddy Bear Night Light
Ikke så aktuell å bruke for tassen på lenge, men vi bruker den ved nattamming og smokkstapping på natta. Gir masse lys, men dust lys som tassen våkner mindre av
Vi kjøpte noe lignende på ebay som snuppa fikk til jul gir fint lys som ser ut som stjerne himmel
Har ikke brukt den enda, men den kommer nok til å bli brukt dessverre lager vår litt lyd da men ettersom snuppa ikke er så sensitiv til lyd antar vi at det går bra
Ellers har vi faktisk kjøpt noen praktiske lys på Clas Ohlson som vi putter i stikkontakten, så lyser de om det er så og så mørkt i rommet. Veldig kjekke (men ikke så søte kanskje ;-) )