Synarela

Tøysa

Elsker forumet
Da er jeg på min andre dag som sprayer. Begymte med synarela i går! [:)] Noen andre som skal på ultralyd 24. mars, eller rundt den dagen og som regner med uttak og innsetting like før påske? (Uke 14)

Når kan jeg forvente bivirkninger av nesesprayen...?
Dette er mitt første forsøk, så alt er veldig spennende! [:)]

Gratulera med oppstart[:D]

Vanskelig å sei kva du kan forventa av sprayen[;)] Er så mange forskjellige reaksjonar på den. Eg for min del var minimalt plaga med den. Litt hetetokter og hodepine av og til etter ei veke kanskje?

Masse lykke til[:)]

Så spennende[:D]Lykke til fremover[:)][:)]

har ikke brukt nesesprayen selv enda,så vet ikke hva man kan forvente av den[:)]

Takk! [:)]

Hei :)
Spennende å endelig være i gang?
Jeg fikk litt bivirkninger av sprayen, spraya x 3 pr.dag. Fikk litt hetetokter og endel hodepine. Hodepinen var verst, og kom på dag 3 tror jeg.. den har vedvart dessverre, men er til å leve med.. Spesielt når man vet hva "belønningen" kan bli  [;)]
Men det er veldig individuelt hvilke plager man får og i hvilken grad. Legen min sa også at enkelte får mindre bivirkninger når de begynner med sprøytene.

Lykke til iallefall [:)]

Gratulerer med oppstart!

Håper du blir like heldig som meg i forhold til bivirkninger. Jeg hadde ingen plager av spray eller sprøyter. Hadde litt hudirritasjon etter eggløsningssprøyten, men det var ikke noen plage...

Lykke til videre i prosessen.... [:)]

Gratulerer med oppstart!

Jeg fikk mye hodepine av sprayen, mener det startet rundt dag 10-12 men det ble med en gang bedre når jeg begynte på sprøytene.

Lykke til!

Gratulerer med oppstart. [:)][:)][:)]

Slet selv med endel hodepine, men ble mye bedre da jeg begynte på spøytene.

Gratulerer med oppstart Tøysa![:D]

Back
Topp