synarela og ingen mens...

jada!

Andre møte med forumet
Jeg skal etter planen begynne med Puregon i morgen, men har ikke fått menstruasjon enda. Har også gått en uke ekstra på spray da mannen er på jobb utenlands. Jeg ringte og forhørte meg i dag, og skal starte dagen i morgen med graviditetstst, noe som er bortkastede panger, men ok, det må gjøres. Så skal jeg ringe tilbake, så skal sykepleieren høre med legen om jeg likevel skal starte med puregon... Kjenner det ble litt mye stress. Noen som har opplevd det samme?

Nå skjønner jeg ingenting. Jeg er gravid! Hvordan er det mulig? Jeg har aldri vært det før, og har gått på nesespray, hva har det å si for fosteret? Kjøleskapet er fullt av dyre dråper. Maaange tanker som surrer rundt her nå. Nå er det 30 min til jeg kan ringe klinikken, og tiden går så sakte... Endometriose og en tett eggleder... Mannen er utenlands, og det er kun han som kan ringe meg, og han ringer ikke før i kveld! OI!!! Dette blir litt av en dag! Jeg skjønner ingenting... [:D]

Tusen takk.[:)] Nå skal jeg ringe klinikken. Jeg skjønner det ikkke, ser på testen og bruksanvisningen hele tiden. Veldig rart. Det skulle liksom ikke vært mulig. Vi har prøvd i to og et halvt år, så skjer det etter å ha brukt synarela nesespray. Lykke til til deg! [:D]

Så flott[:D]

gratulerer så masse[:D]

ORIGINAL: VilSåGjerne

Så flott[:D]

gratulerer så masse[:D]

Gratulerer så mye med testen !!! :D kjempegøy at du fikk det til på egenhånd [:)]

Tusen takk alle sammen!
Jeg fikk fortalt det til samboeren min i går ettermiddag, det var lenge å vente siden jeg tok testen klokken 7 på morgen. Han ble helt satt ut, og veldig lykkelig!

Men jeg har kjøleskapet fullt av dyre dråper jeg ikke trenger. Noen der ute som trenger puregon og en synarelaspray? Vet dere hva jeg kan gjøre for å selge det?

ORIGINAL: Nesing

Gratulerer så mye med en pos test og spire i magen! Der ser man, INGENTING er umulig [;)]! 

jippi grattis med spire motte lille nurket klamre seg fast[:D]

what?? så artig da...må være deilig å egentlig vente på ivf så slippe det egnetlig..gratulere..

Gratulera så masse! Veit eg har lest om ei før her inne og som blei gravid når ho gjekk på spray. Alt går an! [:)]

Gratulerer [;)] Så gøy å høre at noe sånn kan skje. Håper spiren klarer seg fast i 9 mnd.

Det er jo helt sprøtt.

Jeg er veldig spent på første legetime. Håper virkelig dette går vår vei. Det er jo et mirakel. Jeg håper så virkelig det ordner seg for alle dere, jeg vet det er en påkjenning. Tusen takk for all støtte fra dere, det gjør godt.

[:)]

Back
Topp