Synarela - normale bivirkninger??

Vakle

Elsker forumet
Jeg er bare på dag 3 med spray (3 ganger om dagen) og jeg er på god vei til å bli ekskone allerede. Jeg er superhissig, trasig og uendelig lei meg. Kombinasjonen overjobbing, røykeslutt, syk mann og mye stress gjør meg sliten og uopplagt. Hvordan var / er spray tiden for dere?

Uff da.. [:(] Dette hørtes ikke noe bra ut.

Jeg er på spray dag 11 i dag - og kjenner ingen ting [8|] Kanskje tendens til hetetokter innimellom, eller om det bare er været..? [8|] Hmm..

Håper humøret bedrer seg for deg Vakle [;)] Og se på det positive i dette, dere er jo i gang med å lage baby [;)]

jeg hadde ingen bivirkninger, men tror kanskje jeg var unormalt trøtt på ettermiddag/kvelden [;)]
men om det var pga sprayen eller all undring/styr rundt hele prosessen vet jeg ikke[&:]

Det kan jo hende at det er alt rundt som påvirker meg mer enn normalt, men det tok ikke til før andre spray-dag. Dersom forsøket går rett vest håper jeg hvertfall på egg på frys slik at jeg slipper en runde til før jul :/ Folk er jo normalt sure ved røykeslutt generellt, kanskje jeg trodde det var lettere enn det er [8D]

Godt med støtte, tusen takk [:)]

Ved mine 3 første forsøk var jeg suuuuper hissig og det var jammen ikke lett og være i hus med meg[;)]
Nå har jeg sprayet i snart 7 uker og finnes ikke hissig[:D]Sliter bare med hetetokter[:'(]

Så det er nok forskjellig fra person til person[:)]

Må bare ønske deg lykke til videre,bare tenk på at det kommer noe bra ut av det til slutt....

Back
Topp