Syn etter fødsel

Wiilma

Elsker forumet
Er det noen av dere som er blitt påvirket av fødselen?

Jeg ser veldig dårlig om dagen, føler meg halveis blind nesten. Leste litt på nette at det kunne skje. Men er det noen av dere som vet hvor lenge det kan vare?

Aner ikke. Men jeg føler også at jeg ser litt dårlig for tiden. Har ikke tenkt tanken på at det har noen forbindelse med fødselen, men hvis det går an er det vel kanskje det til meg også! [8|]

Måtte google litt [;)] Og fant at det er visst naturlig å få litt slørete syn etter fødsel ja som du sier. Og tar visst opptil 6 mnd før det normaliserer seg! Kjekt å finne ut! Takk! [:)]

ORIGINAL: mettemor!

Måtte google litt [;)] Og fant at det er visst naturlig å få litt slørete syn etter fødsel ja som du sier. Og tar visst opptil 6 mnd før det normaliserer seg! Kjekt å finne ut! Takk! [:)]

Så bra bra du fant ut :) gleder meg til det kommer på plass igjen, har litt problemer med å lese om dagen :S

ja... + at jeg blir ofte svimmel [&:]

Synet mitt har blitt dårligere [&:] Sliter med å se ting som er langt vekke. Var innom en opptikker og spurte om graviditeten kunne gjøre synet dårligere. Og det kunne det... Hun sa at om gravide kvinner kom innom for synstest, fikk de beskjed om å vente til graviditeten var ferdig [:)]

jeg sliter med det samme.. Sist ble det ikke bra før jeg slutte å amme og denne gangen ammer jeg ikke.. hmm så det vil si ca 6 mnd ( ammet i 6 mnd sist) Vi får finne en hvit stokk hehe

Back
Topp