Symtpomer

Nytt symptom - hovne ankler. Noen andre som har fått det? :) jeg har en stillesittende jobb, så nå prøver jeg å passe på å ikke sitte for lenge og ta pauser hvor jeg sitter med bena litt høyere, det virker som det hjelper.

Noen andre som har fått det samme og som evt har begynt med støttestrømper?
Huff! Det høres ikke godt ut!
Jeg har heldigvis ikke blitt noe hoven enda. Heller ikke i de andre svangerskapene mine.
Men legg kramper som jeg våkner av plages jeg mer og mer av. Samt altfor mye liv om natten så jeg sover lite :dead:
 
Syns alt begynner å bli veeldig ubehagelig nå :wacky: Hadde korona for et par uker siden og lå mye stille, da fikk jeg myye bekkensmerter. Våkner av smerter i hoftene om natta og må bytte side å ligge på annenhver halvtime ellerno...
Et annet nytt symptom: Neseblod! Det har jeg aldri opplevd i hele mitt liv, før det plutselig begynte å FOSSblø ut av det blå da jeg lå på sofaen her om dagen. Ble ganske satt ut.
Og så begynner magen å bli så iiiinnmari stor og tung, det kom plutselig rundt uke 30 synes jeg.
 
Huff! Det høres ikke godt ut!
Jeg har heldigvis ikke blitt noe hoven enda. Heller ikke i de andre svangerskapene mine.
Men legg kramper som jeg våkner av plages jeg mer og mer av. Samt altfor mye liv om natten så jeg sover lite :dead:
Her er det også full fest i magen på kvelden når jeg skal sove . Blir spennende å se hvordan det blir etterhvert når han blir sterkere og spreller på natten.
 
Syns alt begynner å bli veeldig ubehagelig nå :wacky: Hadde korona for et par uker siden og lå mye stille, da fikk jeg myye bekkensmerter. Våkner av smerter i hoftene om natta og må bytte side å ligge på annenhver halvtime ellerno...
Et annet nytt symptom: Neseblod! Det har jeg aldri opplevd i hele mitt liv, før det plutselig begynte å FOSSblø ut av det blå da jeg lå på sofaen her om dagen. Ble ganske satt ut.
Og så begynner magen å bli så iiiinnmari stor og tung, det kom plutselig rundt uke 30 synes jeg.
Ja, hadde en sånn neseblodsituasjon jeg også, det rant og rant! Har heldigvis ikke skjedd flere ganger

Her er bekkensmertene kommet for fullt. Jeg er nok ikke flink nok til å bevege meg lurt i forhold til å forebygge smertene.
 
Ugh, jeg har fått tilbake kvalmen her :hungover: kanskje fordi det føles som om alt jeg spiser blir liggende mellom puppene :laughing002
 
Har hatt bekkensmerter fra rundt uke 19 og har fått muskelknuter i korsryggen samtidig som det er full fest i magen. Har fått en del smerter over navlen og rett under brystene sammen med kvalme, så kjenner jeg begynner å bli litt lei nå :happy8
 
Jeg har bare generelt vondt i livmora å underlivet som kommer å går. Hehe, som førstegangs var jeg ikke forberedt på så mye rare stikkinger og vondter. Gleder meg til å bli ferdig snart og få premien i hendene❤️
 
Jeg har bare generelt vondt i livmora å underlivet som kommer å går. Hehe, som førstegangs var jeg ikke forberedt på så mye rare stikkinger og vondter. Gleder meg til å bli ferdig snart og få premien i hendene❤️
Enig med deg, forventet det ikke heller men som du sier, det er en premie til slutt som vi alle gleder oss til :Heartred
 
Noen som har hatt/har hovent tannkjøtt?
Jaa! Huff, det er ikke noe godt… Jeg bruker tannkrem med ekstra fluor, og corsodyl, det hjelper en del ihvertfall, men blir ikke helt borte før jeg blir ferdig med graviditeten, uansett hvor mye jeg pusser og bruker tanntråd :rolleyes:
 
Hei! Noen som har nedpress? Jeg synes det kjennes ut som det er noe på vei ned skjeden. Kanskje det er et tegn på at fødsel begynner å nærme seg? :) noen andre som har nedpress og evt har født allerede?
 
Hei! Noen som har nedpress? Jeg synes det kjennes ut som det er noe på vei ned skjeden. Kanskje det er et tegn på at fødsel begynner å nærme seg? :) noen andre som har nedpress og evt har født allerede?
Jeg har helt sykt til nedpress om dagen. Føles ut som om han «detter ut» på en måte :hilarious: Slitsomt, for ALT er tungt på et helt nytt nivå.
Hadde en del nedpress med de to forrige, men kan ikke komme på at fødsel kom veldig fort etterpå.
 
Jeg har helt sykt til nedpress om dagen. Føles ut som om han «detter ut» på en måte :hilarious: Slitsomt, for ALT er tungt på et helt nytt nivå.
Hadde en del nedpress med de to forrige, men kan ikke komme på at fødsel kom veldig fort etterpå.
Ok, tenkte kanskje at det at det føles ut som han holder på å dette ut var et tegn på at ting ville skje snart :D Men er fortsatt 2,5 uker igjen til termin, så da er det nok bare å smøre seg med tålmodighet og se hva som skjer.
 
Back
Topp