Symtomtråd

mater qui amat filii

Flørter med forumet
God morgen! :) Tenkte det kan være kjekt med en symtomtråd, som vi kan bruke etterhvert som symptomene kommer. Noen som har begynt å få noen symptomer? Eller kjenner på noe som kan være symptomer (eller ønsketenkning)? ;)

Jeg hadde flere symptomer på samme tid i forrige pp, som endte i sa. Denne pp har jeg lite symtomer per i dag, men har litt "stikkinger" i en eggstokk og kjennes ut som jeg har eggløsning hver dag og så har jeg de siste par dagene hatt "ligamentsmerter". Setter det i gåseøyne, for det er så tidlig og tester ikke positivt (foreløbig?;) (hadde el 6.-7., så er kun 7-8 dpo). I mine tidligere svangerskap hadde jeg "menssmerter" (ganske kraftige) de første månedene og mener å huske at jeg hadde ligamentsmerter gjennom hele/ store deler av svangerskapene. Begge deler fikk jeg svært tidlig. Flere som har opplevd det samme? Er det forskjell dersom man er flergangsfødende? Er det i det hele tatt mulig å kjenne ligamentsmerter hvis man ikke er gravid?

Kan ALT om ønsketekningsymptomer ;)) er jo til å bli gal av!
Trøtt og kvalm, spesielt på kveldene.
Håper håper på junibaby- ikm 23 sep, vi får se ;)

He he, ja, du sier noe der. Blir jo så man tenker litt *hmmmm* og undres litt når man får det som kan være symptomer på at det faktisk kan være en liten spire :)

Hei:). Jeg er ny her,syns det er så fint å lese deres symptomer:). Nå er det bare å krysse fingrene:))

Hvor tidlig etter eggløsning kan man få symptomer da?? 
Er end ag etter løsning nå og er gørr kvalm, men det er jo ingen kjangs for at det er et tegn...SÅ når kan man få symptomer?? 

eg har hatt to SA mars og juli første hadde eg mye symptomer, veldig ømme bryster mye stikninger nede i livmor og mye mensen murringer, fikk ikke sjans til å ta test før eg mistet d da men denne gangen har eg bare mens murring av og til så e spent, pleier å få litt murring ett par dager før mensen men ikke en hel uke før så eg håper d skal sitte denne gangen om d e noe der da :)

Husker ikke hvor tidlig jeg fikk symptomer i tidligere (vellykkede) svangerskap (regner ikke med de som endte tidlig), men vet det var før ikm og positiv test (har kun testet ved ikm før). Vi får bare håpe og krysse fingrene! :)

Måtte til legen med et av barna i dag og spurte da om det i det hele tatt kunne være mulig å kjenne ligamentsmerter så tidlig som ved 7-8 dpo. Fikk til svar at det var nok for tidlig, ja. Men det kjennes akkurat som ligamentsmertene jeg hadde i mine tidligere svangerskap. Akutte stikkende strekksmerter som kommer når jeg feks reiser meg brått og er borte like fort. Hmmm... Merkelig.. Dere som har vært gravide før, hvor tidlig kjente dere ligamentsmerter?

Jeg har masse stikking helt nederst i magen, å det gjør veldig vont i perioder, er veldig sliten og trøtt. i går såv jeg 8 halv time( er vant med max 6t) men var så trøtt at jeg trenkte tre kvarter for å komme meg opp på jobb (hadde også veldig vont i magen i natt, å voknet gjevnlig) har litt ømme bryster men ikke like vont som sist. har ikm på tirsdag, tenker å vente til onsdag før jeg tester

Jeg har ekstrem vonde pupper. Vanligvis så er de ømme bare på siden fra EL til TR, men nå er hele puppen vond. Har hatt utflod mer eller mindre fra 5 DPO, men ikke like mye hver dag. Dette har i dag tatt seg litt opp. Er ellers øm nederst på magen og det stikker der iblant. Er sulten omtrent 10 min etter jeg har spist og ekstrem varm. 

Jeg har testet positiv i går og dag (Er 10 DPO) 

Jeg testet positivt i går, 10 dpo, har ikm den 22. sept! 
Testet så tidlig pga kraftige mensmurringer og ubehag i korsryggen. I dag kjenner jeg at puppene begynner å bli ømme, dette hadde jeg i forrige svangerskap også. I tillegg så føler jeg at jeg må tisse oftere, men det kan jo komme av at jeg drikker myyye vann for tiden ;) I forrige svangerskap var jeg plaget med kvalme og tretthet på kveldene, så blir spennende å se denne gangen :)

Gratulerer dere med positiv test:). Jeg skal teste til fredag,er spent å håper påpekt beste.

Jeg testa 6 dager før ikm pga at jeg var så ekstremt kvalm, testa da positivt. Kvalmen er det konstant men ikke like plagsom hele dagen, verst rett etter jeg har spist. I ettermiddag kom svimmelheten over meg, og enda er jeg små svimmel og susen i hodet.

Jeg testa 6 dager før ikm pga at jeg var så ekstremt kvalm, testa da positivt. Kvalmen er det konstant men ikke like plagsom hele dagen, verst rett etter jeg har spist. I ettermiddag kom svimmelheten over meg, og enda er jeg små svimmel og susen i hodet.

Ikke mange symptomene enda. Men har fått "silikon" pupper og er frossen i "skjellettet" noe jeg var med hvertfall de to siste. :D

Jeg har ikke IKM før 28. men i går så begynte det og komme en del rennende utflod og dette har bare tatt seg opp i dag. I tillegg så stikker det nederst i magen og murrer i korsryggen. Føler meg helt anderledes nå enn i 1.pp så har et lite håp.
Akkuratt dette med murringen i korsryggen og utfloden kjenner jeg godt igjen fra førstemann ble født:)

I går og i dag har jeg vært så enormt svimmel :-/ Hadde litt av det samme i forrige svangerskap, men det var senere ut i svangerskapet, og trodde det kom av stiv nakke og skuldre! Dette er skikkelig ubehagelig...håper det går over snart!

Lisheg skrev:
I går og i dag har jeg vært så enormt svimmel :-/ Hadde litt av det samme i forrige svangerskap, men det var senere ut i svangerskapet, og trodde det kom av stiv nakke og skuldre! Dette er skikkelig ubehagelig...håper det går over snart!

Jeg har også vært en del svimmel. Skikkelig ubehagelig. Føler det har bedret seg litt. Nå syntes jeg at puppene er verst. Gud så vonde de er. Jeg er også UTROLIG trøtt. Har helt andre symptomet enn når jeg var gravid sist.

Back
Topp