symtomer...

pantera

pantera
er d noen som har noen symtomer på at de er gravide?
å hva er symtomene til de som har testet positiv?
jeg har varmebølger,stikking i magen og noe som kjennes som sennastrekk i magen,når jeg snur meg i senga.
å så har jeg litt mens murringer.
jeg har test dag på tirsdag,har så lyst å teste.
men jeg bør nok vente til tirsdag med å ta en digital test.
liker best digitale tester,da slipper jeg å tyde streker.

Har ikke teste dag før neste mandag, så er nok litt tidlig for meg:/ men jeg har hatt gravid symptomer fra før jeg satte inn egget, så medisinene gjør nok sitt:(

Jeg hadde nesten ingen symptomer . Gikk å kjente etter hele tiden og tolket alt . Jeg pleier alltid å få ganske mensen smerter en dag eller to før mensen kommer, og en dag før testdagen, våknet jeg av kjempe vonde menssmerter. Da tenkte jeg løpet var kjørt . Men synes det var rart de bare varte i 5 minutter og ikke i timesvis sånn de pleier. Jeg fikk positiv test dagen etter :-)

Så jeg tror man kan bli gal av å tolke alle tegn . Jeg ble iallefall veldig frustrert av det og leste om alle tegnene andre hadde og ble bitter siden jeg ikke hadde samme symptomer som dem. Ønsker dere masse lykke til

Så jeg tror man kan bli gal av å tolke alle tegn . Jeg ble iallefall veldig frustrert av det og leste om alle tegnene andre hadde og ble bitter siden jeg ikke hadde samme symptomer som dem. Ønsker dere masse lykke til
Eni, kan bli helt tussete både av å gå å kjenne etter og å tyde tester. Jeg er gravid, men lite symptomer, men prøver tenke at det. Er for at det er så tidlig. Kun litt stikking i magen å litt mens Martine på kvelden, stort sett stive niples hele tiden å littvarmere enn normalt:)

er d noen som har noen symtomer på at de er gravide?
å hva er symtomene til de som har testet positiv?
jeg har varmebølger,stikking i magen og noe som kjennes som sennastrekk i magen,når jeg snur meg i senga.
å så har jeg litt mens murringer.
jeg har test dag på tirsdag,har så lyst å teste.
men jeg bør nok vente til tirsdag med å ta en digital test.
liker best digitale tester,da slipper jeg å tyde streker.

Jeg har ikke teste dag før mandag, fikk første positive test mandag som var, altså rugedag 7:) tok digital på torsdag som viste gravid 1-2:) men eni med deg ang den digitale, holder på å bli gal av strek testene, di vingler så:p lykke til:)

Back
Topp