Symtomer, gutt, jente?

småtrollene

Elsker forumet
Lurer litt på hva slags kjønn dere har fra før, og hvilken symptomer hadde dere og hvilke har dere nå :) Det spørsmålet ble litt langt, men dere skjønner sikkert hva jeg mener ;)

Selv har jeg to gutter fra før, og hadde samme symptomene med dem begge.
Kvalme og vondt i bekkenet.
Nå derimot har jeg ikke kjent kvalmen enda, men har så sinnsykt med brystspreng hver dag, har også mye hodeverk. Håper jo da at det kanskje gjemmer seg en jente der inne :D
 
tja.. forrige gang var jeg veldig trøtt.. ikke kvalm.. men uggen.. øm i magen.. tissa mye! etterhvert en helt syk halsbrann som aldri ga seg.. bekkenh*lvette.. og det blei et svangerskap fult av komplikasjoner.. ut og inn av sykehuset.. et tøft svangerskap! og det blei ei jente..

denne gangen merker jeg ikke så mye enda.. øm i magen og puppene.. ikke kvalm.. men er sykt tørst og tørr på leppene! noe jeg aldri er.. tisser mye.. hard i magen.. så er ikke likt som forrige gang.. har ingen magefølelse, men hadde vært moro med en av hver :)
 
har du prøvd å ta en ring over magen?:)
tror det er slik at om den går i sirkel blir det gutt, fram og til bake jente.
gjorde det i første svangerskap å da stemte det. prøvde ikvell å da gikk den fram og til bake.
ble ikke til at vi hadde sex like før el nå når jeg ble gravid heller. så da kan det kansje fort bli en jente. det kinesiske fødselskarte sier også det. men har litt lyst på gutt siden vi har jente fra før.
var mye plaget med oppkast med jenta, ømme pupper og oppblåst.
til nå har jeg ømme pupper og oppblåst. så da kommer vel kvalmen også sigende om noen få uker:-/
er 4,0 uker i dag.
 
Hvordan gjør man det med ringen? Knyter en tråd i den å løfter den over magen?
På det kinesiske fødselskarte blir det enda en gutt :) Så håper det tar feil ;)
Morsomt å sammenligne sv.skap og magene for å se om det er forandringer i forhold til kjønn :)
 
hvor finner man kinesisk fødekart??
 
det kinesiske kartet sa gutt sist og det stemte:) denne gangen sier den jente:) å det hadde vært moro, selv om jeg vil bli like forelsket om det er en gutt <3<3
har bare vonde bryst og uteblitt mens som symptom foreløpig. litt lemster i magen også, men det er jo allerede begynt å strekke seg og vokse:)
hadde ikke noen flere symptomer så tidlig sist. men ble ekstremt utslitt og trøtt fra uke 5-6 til 16... håper jeg slipper det denne gangen:)

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3
 
ja du skal feste ringen i en tråd å holde den så rolig som mulig:) dere må oppdatere om dere prøver:)
 
Sist fikk jeg symptomer rundt uke 6, da kom kvalmen, fikk brekninger, vonde pupper og helt syk halsbrann- fikk jente
Nå er jeg bare kvalm i flekkene, mn er fortsatt tidlig ;)
 
Alt av ting jeg prøvde med Emilie sa gutt :p Og det stemte jo ikke :p
Men Emilie han jeg nesten hver dag over do skåla fra uka etter el og til hun kom.... Denne gangen er jeg enn så lenge bare litt kvalm og uggen. Med Emilie var jeg ikke trøtt i starten, men ble det etter vært, nå er jeg stuuuup trøtt. Med Emilie hadde jeg bare litt murringer og nå har jeg masse... Så her er det enn så lenge helt vidt forskjellig :p hehe
Her sier oxo kinesiske kartet jente, så blir spennende å se :)
 
Med gutten min kasta jeg opp hver dag i 9mnd, mens med de 2 jentene var jeg bare dårlig de første mndene... Til nå i svangerskapet har jeg vell egentlig ikke kjent noe som helst, men gleder meg til symptomene kommer ;) Kvalme tas imot med takk :D
 
Har jente og gutt. Kvalme de første ukene med begge, noe værre og varte lengre med gutten som kom sist. Halsbrann med begge men starta tidligere med sistemann.. Vondt i bekkene med begge men værre med nr to.. Så ganske like svangerskap egentlig selv om det var forskjellig kjønn. Nå kjenner jeg enn så lenge ikke så mye, blir kvalm hvis jeg går for lenge uten mat eller blir veldig trett, og kjenner litt ubehag i magen når jeg går mye:) håper kvalmen holder seg unna for det har vært det værste med å gå gravid syns jeg..
 
Back
Topp