Her kan vi poste alt av symptomer!
Kvalme, murring, ømme bryster, vondt i viljen?
Alt er lov
Kvalme, murring, ømme bryster, vondt i viljen?

Alt er lov

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Samme, det, bekken og kvalme/oppkast såklart. Brystene er noe ømme og stikkende - men langt ifra sånn det har vært før.Mine bryster pleier å være tydeligste tegnet på graviditet tidlig, men de er rolige denne runden. Dog syns jeg at jeg er kvalm/uggen nå allerede 15 dpo. Det som fikk meg til å ta første test dpo 9 var at jeg var så sinnsykt hormonell og emosjonell, hehe.
Jeg syns også pulsen min stiger. Både hvilepulsen og at jeg fortere blir sliten av anstrengelse. Men det skyldes nok like mye at formen etter ferien faller...

Oi, så spennende! Har dere brukt prevensjon eller har det vært litt sånn «det som skjer, det skjer» ??Spennende å lese andres opplevelser!
Sist svangerskap merket eg ingenting før etter eg skulle hatt mensen. Denne gangen trur eg nesten eg kjente at eg blei gravid! Har hatt så mye stikninger i livmora, ekstrem ettermiddags trøtthet, ømme bryst og litt kvalm til tider. Pga alle symptomer tok eg ein test i dag, uansett om det er 5 dager til forventet mens (me har ikkje prøvd å bli gravid nå). Testen fikk ein sterk strek. Til og med tydelig strek på kveldsurin.Sist svangerskap hadde eg svak test til lenge etter mensen skulle ha kommet på morgen urin å negativ tester på kveld. Rart kor forskjellig det kan var. Har Hatt blødninger dei siste tri dagene med varierende styrke, men ikkje kraftig. Spent på kordan det utvikler seg.

Me har brukt hoppe av i svingen "prevensjonen"Oi, så spennende! Har dere brukt prevensjon eller har det vært litt sånn «det som skjer, det skjer» ??![]()

Hihi, ofte når man minst forventer det ja. Jeg også blir tydeligvis lett gravid.. eller så har mannen supersvømmere som han sier selvMe har brukt hoppe av i svingen "prevensjonen"hehe. Me hadde kanskje tenkt å vente litt, men me visste selfølgelig sjansen var der når ein ikkje bruker prevensjon, pluss at eg blir veldig lett gravid.(Som eg nesten får dårlig samvittighet for siden det er så mangen som sliter med å bli gravid).Men denne gangen er eg faktisk veldig overasket over at eg har blitt gravid då det har vore ei veldig hektisk tid og dermed veldig lite ligging
Ser du skriver at du har hatt synsendringer som symptom. Kordan oppleves det? Det visste eg ikkje at var noko som kunne skje under graviditet! Interessant![]()
Heldig du også då! =)Hihi, ofte når man minst forventer det ja. Jeg også blir tydeligvis lett gravid.. eller så har mannen supersvømmere som han sier selv
Synsendringer er mer vanlig enn man tror! Jeg brukte linser før og optikeren spurte noen ganger om jeg var gravid siden synet mitt endret seg.
Men uansett, jeg tok laser operasjon for 3 år siden. Når jeg var i 1. trimester med minstemann faktisk.
Så jeg stusset da jeg plutselig ikke kunne se trafikkskilt før jeg var veldig nærme et par dager før jeg testet positivt.
Også var det helt fint dagen etterpå igjen.
Men hos meg så er det sånn det funker, at jeg blir nærsynt. Altså uklart syn sånn helt ut av det blå. Merkelig kropp altså.
Nei, sånn jeg har forstått det så er alle synstester ugyldige mens man er gravid. Fordi hormonene gir feil utslag.Heldig du også då! =)
Det er fasinerende altså, at synet kan endre seg på den måten pga graviditet! Godt du får synet tilbake då, at det ikkje endrer seg til det verre for altid.

Eg har altid hatt store endringer i synet generelt. Blei sjekka om eg kunne ha ein sykdom siden det endra seg frå gang til gang. Men då kan det jo var generelt hormoner i syklus då kanskje som gjer det og! Kult.Nei, sånn jeg har forstått det så er alle synstester ugyldige mens man er gravid. Fordi hormonene gir feil utslag.
Så man endrer aldri styrke under et svangerskap![]()
Tror ikke det er noe farlig. Men greit å ta en sjekk for mye dersom man er bekymret.Jeg har ømme bryster, veldig trøtt, tissetrengt, svimmel og hodepine. Oppdaget idag at jeg hadde litt brunlig væske fra en brystet som hadde lekket litt i BH-en. Jeg er jo kjempe stresset nå og skal få det sjekket, men lurer på om andre har opplevd dette før?
Samtidig «godt» å kjenne ordentlige symptomer!
Hvordan er det mulig? Jeg har hCG på 400. Så fort jeg kommer borti niplene rykker jeg til. Haha.