Krysser fingrene for deg og at det bare er noe forbigåendeHadde litt mer rosa utflod i dag tidlig. Føler dessverre også at noen symptomer har avtatt litt, så får se hvordan dette går...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for deg og at det bare er noe forbigåendeHadde litt mer rosa utflod i dag tidlig. Føler dessverre også at noen symptomer har avtatt litt, så får se hvordan dette går...

TakkKrysser fingrene for deg og at det bare er noe forbigående![]()

Mellom uke 6 og 8Dere som har vært gravide før. Hvilke uke(r) hadde dere mest symptomer? Tenker i hovedsak på første trimester. Vet dette er individuelt, men hadde vært gøy å høre![]()
5-9 kanskje? Men er noen år siden sist gang, så det er ikke et vanntett svarDere som har vært gravide før. Hvilke uke(r) hadde dere mest symptomer? Tenker i hovedsak på første trimester. Vet dette er individuelt, men hadde vært gøy å høre![]()
Samme her, blodtrykksfall..Bøyer jeg meg og reiser meg fort eller sakte opp svimler det litt for meg... Merker at noe skjer i kroppen..
Nei. Jeg hadde samme følelsen idag.hjernen mitt sluttet kl 12.Mye murringer/stikkinger i magen og ømme pupper.
Ellers er jeg som andre har nevnt her ufattelig trøtt! Helt sånn helt utmattet trøtt og skikkelig brain fog. Tilbake på jobb etter påske i dag og hjernen skrudde seg bokstavelig talt av til lunsj - da var kapasiteten brukt opp. Føler jeg bare surra resten av dagenhvis de neste ukene blir som dette blir det vanskelig å skulle være i full jobb… Håper det letter litt - føler jo ikke at det blir helt riktig at arbeidsgiver skal betale 100% lønn for 50%arbeid
![]()
Gått på letrozol 6 sykluser totalt, nå sist gikk jeg på letrozol før innsett IVF og går på cyclogest som progesteronstøtte nå etterpåFlere som har gått på letrozol her? Isåfall; hvilken symptomer har du?
De andre syklusene med letrozol har jeg kanskje hatt litt mer ømme pupper før menstruasjon, men ellers ingen symptomer. Nå har jeg hatt mye murringer i livmor (bortsett fra de siste dagene, det har gått litt over), ømme bryster og dårlig søvn. Men hva som er graviditet, letrozol eller cyclogest er litt vanskelig å si 
okeiGått på letrozol 6 sykluser totalt, nå sist gikk jeg på letrozol før innsett IVF og går på cyclogest som progesteronstøtte nå etterpåDe andre syklusene med letrozol har jeg kanskje hatt litt mer ømme pupper før menstruasjon, men ellers ingen symptomer. Nå har jeg hatt mye murringer i livmor (bortsett fra de siste dagene, det har gått litt over), ømme bryster og dårlig søvn. Men hva som er graviditet, letrozol eller cyclogest er litt vanskelig å si
![]()
) påsto at letrozol kunne gjøre at man blir mindre kvalm eller at kvalmen kommer senere. Ellers har jeg helt like symptomer som deg, litt ømme bryster, dritdårlig søvn og mye drømmer. Hadde masse murringer i starten men dette avtok for ca en uke siden, nå kjenner jeg nesten ingenting. Kanskje det er den som påvirker symptomene våre daSå godt å høre det er likt! Jeg har vært ganske bekymret over disse murringene som var så sterke og nå har nesten forsvunnet, men hvis du også har merket det så kan det jo være helt naturligokeijeg er på min 4. syklus med letrozol nå, ble dobbel dose nå sist, og da ble jeg skikkelig kvalm i ca 10 dager etter. Har ikke kjent et snev av kvalme i graviditeten (er 6+1) og er litt bekymret over det, så spurte chatGPT og han (?
) påsto at letrozol kunne gjøre at man blir mindre kvalm eller at kvalmen kommer senere. Ellers har jeg helt like symptomer som deg, litt ømme bryster, dritdårlig søvn og mye drømmer. Hadde masse murringer i starten men dette avtok for ca en uke siden, nå kjenner jeg nesten ingenting. Kanskje det er den som påvirker symptomene våre da
![]()
Forstår deg godt! Har vært bekymret for at de var så sterke også var jeg bekymret for at de ikke er derSå godt å høre det er likt! Jeg har vært ganske bekymret over disse murringene som var så sterke og nå har nesten forsvunnet, men hvis du også har merket det så kan det jo være helt naturligJeg har heller ikke vært noe kvalm i det hele tatt ennå, har ikke tenkt tanken at det kan være letrozol, men kanskje det er det da!
![]()
Har heller ikke hørt om det før chatGPT sa det, vet ikke hvor troverdig der er da, så tenkte jeg skulle høre om andre opplevde svake symptomer. Går jo rundt og er konstant bekymret enten det er det ene eller det andreAkkurat sånn jeg har det ogsåForstår deg godt! Har vært bekymret for at de var så sterke også var jeg bekymret for at de ikke er derHar heller ikke hørt om det før chatGPT sa det, vet ikke hvor troverdig der er da, så tenkte jeg skulle høre om andre opplevde svake symptomer. Går jo rundt og er konstant bekymret enten det er det ene eller det andre
![]()
Uansett om det er mye eller lite så bekymrer jeg meg uansett. Huff, håper det blir litt bedre ettersom ukene går 
Sist jeg var SÅ kvalm hadde jeg ei jente i magen. Var ikke så dårlig med guttene. Kanskje det er ei jente til?