Symptomtråden

Kan det være halsbrann? Jeg hadde en helt forferdelig natt for en stund siden når jeg hadde det likt, men da med veldig halsbrann, hadde pose på nattbordet og var opp flere ganger, men kastet heldigvis ikke opp
Ja, sliter en del med halsbrann, og tar tabletter som skal nøytralisere syre. Men det var skikkelig ekkelt o_O

Ja, sliter en del med halsbrann, og tar tabletter som skal nøytralisere syre. Men det var skikkelig ekkelt o_O
Off føler med deg, jeg hadde det bare så ille en gang, håper det gir seg, når baby kommer lengre nede blir det kanskje bedre?

Jeg sliter så mye med ligamentsmerter spesielt på høyre side nå, innmari slitsomt og får vonde kynnere av det. Skjønner ikke hvorfor det bare er på den ene siden..

Har fortsatt vondt i magen nå og da, virker veldig urolig inni der. Hatt sånn siden 8 i morges. Håper det modner godt, at det er hensiktsmessig murring!:wacky: Ikke bare tøys og fanteri. Jeg greide å ta en dupp og sov meg gjennom det istad ;)

Kan også være fordi lillemann har hatt karateoppvisning der inne i dag, og irritert fru livmor:smiley-bounce012Merker det at hvis han blir litt for gira, får jeg kynner.

Jeg er 4+2, og merker ikke noe direkte kvalme enda. Men har nå to ganger i dag plutselig fått en bølge med brekninger. Føler jeg må spy og brekker meg, men er liksom ikke kvalm. Varte kanskje sånn rundt 20-30 min også gikk det over. Andre som har opplevd det? :happy:

Back
Topp