Symptomtråden

Veldig trøtt hele tiden og slitt med masse murringer nederst høyre side på magen. Var på UL for 2 dager siden med hjerte som slo heldigvis men bekymra for disse murringene/strålesmertene på høyre side

Veldig trøtt hele tiden og slitt med masse murringer nederst høyre side på magen. Var på UL for 2 dager siden med hjerte som slo heldigvis men bekymra for disse murringene/strålesmertene på høyre side
Jeg hadde mye murring med første ungen, og fikk beskjed om at det var ligamentsmerter. Har det nå også, så er ikke bekymret denne dagen.

Sover dårlig, blir aldri uthvilt, latterlig trøtt, drømmer ofte rare drømmer, kvalme som kommer og går, ømme bryster, blir fort andpusten, våkner hveeeer natt for å tisse… Jeg vil være gravid altså, men det hadde vært fint å slippe trøttheten og pustebesvær. Ja takk til minst mulig symptomer!

Ligamentsmerter, ømme pupper, oppblåst, mer kvalm i dag og veeldig kvalm i kveld!! Prøver å spise gulrøtter for å få i meg noe for å holde kvalmen i sjakk.
Litt stikk og litt murringer på formiddagen.

Endelig begynt å bli mindre sliten. Kvalmen hadde endelig roet seg og.. helt til den brått begynte for fullt igjen i går.. er så uggen og kvalm. Vanskelig å sove pga kvalmen

Back
Topp