Symptomtråden

Hadde du lite plager i dine andre svangerskap og?:)

Ja har ikke hatt mye symptomer. Aldri kjent noe i puppene. Men rygg/bekken har blitt verre for hvert barn, og siste trimester blir kynnere verre og verre

Ja har ikke hatt mye symptomer. Aldri kjent noe i puppene. Men rygg/bekken har blitt verre for hvert barn, og siste trimester blir kynnere verre og verre

Spennende. Er nr to for meg og jeg finnes ikke kvalm denne gangen... var litt kvalm sist.

Vesla har hatt omgangssyke, og jeg har blitt skikkelig... syk? Verk i hele kroppen, kvalm, oppblåst, svimmelhet, hoste(sånn vondt) og tett i hodet.. tror jeg slapp unna omg.syken med litt diaré bare, men har liggi strekk ut på sofaen hele dagen. Orker ikke å spise/gjøre noe da blir det verre. Håper det er virus, men kjennes ut som om det kan være spira...[emoji85] uke 10 snart, håper på bedring...

Superemosjonell, mye bedre luktesans og oppblåst (har problemer med buksene). Ellers ingenting. Er vel ca 7 uker i dag. Regner med kvalmen kommer snart, det har den gjort med de tre andre. Håper det blir LENGE til bekken og rygg begynner å tulle seg, det har kommet omtrent halvveis med de andre, men tidligere og tidligere for hver gang...

Menssmerter. Mye utflod. Bilsyk. Ikke stor matlyst. Trøtt. Uggen. Ondt bak ved halebeinet (bekkenet som begynner mon tro?) Ømme nipler/bryst.
Bedre luktesans

Back
Topp