Symptomtråden

6+1 barn nr 2
-kvalme og oppkast nesten hele døgnet
-ømme bryster
-uren hud
-luft i magen
-ekstremt trøtt og sovner når og hvor som helst
-hissig

Flere enn meg som er veldig tørre i munnen?
Har kommet den siste uka...
Særlig om natta!

Veldig frustrerende, går rundt på jobb å er så redd for å få dårlig ånde [emoji28]

Jeg er 5+4. Har vært trøtt, sulten hele tiden, ømme nipler, oppblåst, hormonell, litt murringer i magen også blir jeg kvalm av min egen parfyme [emoji23]

Flere enn meg som er veldig tørre i munnen?
Har kommet den siste uka...
Særlig om natta!

Veldig frustrerende, går rundt på jobb å er så redd for å få dårlig ånde [emoji28]

Haha ja jeg er kjempetørst hele tiden. Våkner med en ørken i munnen liksom.

8+0 idag, og idag kom ømme pupper og en liten anelse mer bekkenløsning/symfyseløsning, ellers er jeg oppblåst og sliten.
Med begge de 2 andre har jeg vært kvalm å i elendig form fra uke 5, men har absolutt ingenting nå..

8+0 idag, og idag kom ømme pupper og en liten anelse mer bekkenløsning/symfyseløsning, ellers er jeg oppblåst og sliten.
Med begge de 2 andre har jeg vært kvalm å i elendig form fra uke 5, men har absolutt ingenting nå..

Jeg fikk den sinnsyke trøttheten i dag... føles som at jeg har jobbet fysisk fra 07-20... realiteten er langt derifra!
Jeg var også kvalm med febbis16-babyen min, og også i det svangerskapet jeg mistet i fjor sommer. Ingen verdens ting nå...
er også oppblåst og drømmer de villeste ting [emoji85] f.eks at jeg tok opp vgs igjen, bare for å gjøre det. Hadde en samtale i med læreren min hvor jeg sa «jeg fatter ikke hva jeg gjør her! Jeg er 28 år, har ei datter på 2 og er gravid! Jeg skal aldri studere igjen - fatter ikke hva jeg gjør her..» [emoji85][emoji85]

Jeg fikk den sinnsyke trøttheten i dag... føles som at jeg har jobbet fysisk fra 07-20... realiteten er langt derifra!
Jeg var også kvalm med febbis16-babyen min, og også i det svangerskapet jeg mistet i fjor sommer. Ingen verdens ting nå...
er også oppblåst og drømmer de villeste ting [emoji85] f.eks at jeg tok opp vgs igjen, bare for å gjøre det. Hadde en samtale i med læreren min hvor jeg sa «jeg fatter ikke hva jeg gjør her! Jeg er 28 år, har ei datter på 2 og er gravid! Jeg skal aldri studere igjen - fatter ikke hva jeg gjør her..» [emoji85][emoji85]
Har du å feb2016 barn? [emoji4]

Nå har jeg jaggu begynt å brekke meg mens jeg pusser tennene også. Heldigvis ingen kvalme endå, håper jeg slipper unna [emoji16]

Last edited:
Samme symptomer som med barn #1:
- sulten HELE tiden (går garantert mye opp i vekt nå også..)
- cravings etter melkesjokolade og grønne epler
- ekstra trøtt, forrige gang sov jeg 15 timer i døgnet de første månedene, så langt dette svangerskapet har jeg klart meg med rundt 10 timer
- ømme bryster (hele greia, ikke bare brystvortene)

Sliter med svimmelhet som har kommet og gått med jevne mellomrom den siste uken... Er så ille at jeg må sette meg ned og legge hodet ned mellom bena og vente på at det går over. Dette skjer uansett tidspunkt på dagen, både før og etter måltid... Blodtrykksfall?

Sliter med svimmelhet som har kommet og gått med jevne mellomrom den siste uken... Er så ille at jeg må sette meg ned og legge hodet ned mellom bena og vente på at det går over. Dette skjer uansett tidspunkt på dagen, både før og etter måltid... Blodtrykksfall?
Tror det er det ja. Vært skikkelig plaget av det idag jeg og.

Gravid med 4 mann, 7 uker +4 dager.
I starten hadde jeg mye mensmurringer, reagerte på lukter (4-5 uker)
Vondt i symfysen/bekken fra uke 5
Uten hud
Litt trøtt
Oppblåst/treg tarm
Ellers fin form

Gravid med 4 mann, 7 uker +4 dager.
I starten hadde jeg mye mensmurringer, reagerte på lukter (4-5 uker)
Vondt i symfysen/bekken fra uke 5
Uten hud
Litt trøtt
Oppblåst/treg tarm
Ellers fin form

Hadde du lite plager i dine andre svangerskap og?:)

De siste dagene har jeg ikke hatt noen symptomer.. Merkelig hvor mye man hater kvalmen når den er her, men med en gang den blir borte så savner man den litt[emoji28]

Har hatt lite symptomer denne runden. 6+6 i dag og det værste er vel egentlig munntørrhet og at jeg fryser. Litt kvalm innimellom men kan virkelig ikke klage. Det jeg har lyst å klage på derimot... har fått halsbetennelse synes sååå synd på meg selv!

9+4

Symptomer sortert i rekkefølget di kom [emoji28]

- menssmerter
-kviser på rygg og nakke
-lyst på kremete supper
-konstant sulten
-sure oppstøt
-kvalme som kommer og går veldig
-urolige føtter

Back
Topp