Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flere enn meg som er veldig tørre i munnen?
Har kommet den siste uka...
Særlig om natta!
Veldig frustrerende, går rundt på jobb å er så redd for å få dårlig ånde [emoji28]
8+0 idag, og idag kom ømme pupper og en liten anelse mer bekkenløsning/symfyseløsning, ellers er jeg oppblåst og sliten.
Med begge de 2 andre har jeg vært kvalm å i elendig form fra uke 5, men har absolutt ingenting nå..
Har du å feb2016 barn? [emoji4]Jeg fikk den sinnsyke trøttheten i dag... føles som at jeg har jobbet fysisk fra 07-20... realiteten er langt derifra!
Jeg var også kvalm med febbis16-babyen min, og også i det svangerskapet jeg mistet i fjor sommer. Ingen verdens ting nå...
er også oppblåst og drømmer de villeste ting [emoji85] f.eks at jeg tok opp vgs igjen, bare for å gjøre det. Hadde en samtale i med læreren min hvor jeg sa «jeg fatter ikke hva jeg gjør her! Jeg er 28 år, har ei datter på 2 og er gravid! Jeg skal aldri studere igjen - fatter ikke hva jeg gjør her..» [emoji85][emoji85]
Har du å feb2016 barn? [emoji4]
Har skikkelig gullfisk hukommelse, så husker ikke ditt [emoji14]Jepp! Husker nicket ditt!
Tror det er det ja. Vært skikkelig plaget av det idag jeg og.Sliter med svimmelhet som har kommet og gått med jevne mellomrom den siste uken... Er så ille at jeg må sette meg ned og legge hodet ned mellom bena og vente på at det går over. Dette skjer uansett tidspunkt på dagen, både før og etter måltid... Blodtrykksfall?
Uff, det er skikkelig ubehagelig når de bare kommer kastende på uten noe forvarsel....Tror det er det ja. Vært skikkelig plaget av det idag jeg og.
Outsj! Har du mistet huden[emoji23][emoji23]Gravid med 4 mann, 7 uker +4 dager.
I starten hadde jeg mye mensmurringer, reagerte på lukter (4-5 uker)
Vondt i symfysen/bekken fra uke 5
Uten hud
Litt trøtt
Oppblåst/treg tarm
Ellers fin form
Gravid med 4 mann, 7 uker +4 dager.
I starten hadde jeg mye mensmurringer, reagerte på lukter (4-5 uker)
Vondt i symfysen/bekken fra uke 5
Uten hud
Litt trøtt
Oppblåst/treg tarm
Ellers fin form