Symptomtråden

4+2

Mensmurringer siden søndag, 11 dpo, men nå kjenner jeg det kun ved fysisk aktivitet. Ellers har jeg ømme bryst, men ikke spesielt vonde :)
Håper på flere symptomer etter hvert. Syns det er litt skummelt å ikke kjenne på mer. har b12- mangel, så trøtt er jeg stort sett uansett.

4+2

Mensmurringer siden søndag, 11 dpo, men nå kjenner jeg det kun ved fysisk aktivitet. Ellers har jeg ømme bryst, men ikke spesielt vonde :)
Håper på flere symptomer etter hvert. Syns det er litt skummelt å ikke kjenne på mer. har b12- mangel, så trøtt er jeg stort sett uansett.
Symptomene kommer nok snikende om ikke så lenge :-P jeg hadde d akkurat som deg forrige uke, mn nå 5+0 er d en helt annen sak :-P alt har blitt forverret :-P

4+0 og har den siste uke hatt
- murringer og strekk i lysken av og på
- trøtt
- litt ømme pupper
- irritabel :oops:
- oppblåst og mye luft

Har hatt to ganske greie svangerskap tidligere, var en del kvalm med nr. 2 (måtte ta mye buss så var nok mest derfor), og bekkenløsning fra uke 8 og 9. Denne gangen har jeg lavere startvekt, bedre trent og forebygge mye mer med jevnlig fysio og trening.

5+3
Full i luft
Litt mensmurring
Trøtt

Ikkje så mykje endå heldigvis, begge dei forrige svangerskapene har vært uten veldige symptom. Men vente berre på bekkenløysingo. Fekk ikkje med nr 1, men kom i uke 6-7 sist gong...

Er ca 5 uker, men har ikke så mange symptomer.
Litt luftsmerter
Hetetokter
Litt trøttere enn normalt (er til vanlig supertøtt om kvelden, men kjenner det på dagtid også nå)
Vondt i korsryggen

Har vært veldig kvalm og kastet opp i begge mine tidligere svangerskap, men det har ikke kommet før mellom uke 6 - 8 en gang :)

I dag skulle eeeegentlig TR dukket opp, men testet positivt for 4 dager siden :D - Men, har skikkelige smerter i korsryggen, så ille at sambo måtte massere meg litt, og jeg er på nære nippet til å ta noe smertestillende for det.
Skikkelig ubehagelig. Kan ikke huske at d har vært sååå smertefult i tidligere svangerskap? Flere som har det slik? Håper bare det er et godt, ikke dårlig tegn....

Som de 3 første graviditetene, så har jeg lite symptomer bortsett fra trøtthet, hodepine og uteblitt mens. Helt greit egentlig :)

Murringer, ømme bryst, trøtt og av alle ting- melke produksjonen har så vidt startet,....
Det er underlig siden amming ikke gikk så godt med nr 1, og jeg virkelig har vært tørrlagt i to? År!!!!

Stikking i brystene i dag, masse! Merkelig.... Var ganske øm litt tidligere, men det har gitt seg. Snodig med denne stikkingen altså!

5+1, mensenmurringer som kommer og går men mindre av det nå enn tidligere. Kvalme, sult, tørst, sinnsykt trøtt hele tiden, økt utflod, tisser oftere og hodepine. Puppene er foreløpig bare tunge, ikke ømme enda. Ja og så har vi oppblåst da! Og magen er som forrige svangerskap, bytter på å være løs i magen og hard i magen.

6+5 i dag!
Mensverk, treig mage, luft, ømme pupper (sover med bh om natt nå) og i dag var første dagen med kvalme og brekninger. Blir kvalm med en gang jeg blir sulten. Sult føles som om jeg er hul i tarmene og ikke har spist på leeenge!

4+5 uker.

- mensmurringer og stikk i lysken.
- ømme brystvorter.
- øm nederst på magen.
- sinnsykt oppblåst utover ettermiddag/kveld.
- munnsår.
- svimmel.
- Trøtt.

Har visst dukket opp en del symptomer her allerede;)

Jeg er 5+1 og har merket disse symptomene:
-ingen mens
-festeblødning
-kvalme
-ømme pupper
-luft i magen
-mensmurringer
-gråter lett xD

Her er jeg 4+4 og plages mest med vooooonde pupper. Jeg merket dette allerede flere dager før jeg testet positivt da det plutselig var dritvondt å jogge... Da merket jeg at jeg begynte å håpe :) Nå har det bare ballet på seg og de er superømme, vonde og tunge! Ellers er jeg bare ekstremt irritabel (til mannens store frustrasjon) og oppblåst i magen. Ingen kvalme heldigvis!!

4+6:

- vonde pupper, ei stund kjentes de helt ut som ammepupper.
- trøtt på dagen
- fryser mye
- litt murringer
- tidvis vondt i korsryggen

5+5
Ømme pupper
Av og til mensmurringer, men mindre enn jeg hadde trodd jeg skulle ha
Innimellom vondt i korsryggen
Tisser ofte
Hodepine innimellom
Skal altså ikke klage, da jeg føler meg ganske fin. Var ikke kvalm i det hele tatt første svangerskap for seks år siden, har på følelsen jeg kan være like heldig denne gangen krysser fingrene:rolleyes:

5+3 ømme bryster kvalm hvis jeg ikke passer på spise ofte nok - trøtt - tusser lite og ofte - litt farget utflod - hatt brunlig Idag :/?? Kort tålmodighet :p merker ting strekker - sykt oppblåst på ettermiddag kvelden

Back
Topp