I ettermiddag har jeg fått en god del kvalmebølger. Har fått mer bølger av uggenhet ellers til nå. Men i dag kom den faktiske kvalmen, da vil jeg tippe den etter hvert tar seg opp slik som den gjorde i forrige svangerskap. Da var jeg ekstremt kvalm hele døgnet til uke 13, så jeg forbereder meg litt på det nå.
Samtidig godt å kjenne på noe, da vet man at ting går riktig vei, på en måte
Samtidig godt å kjenne på noe, da vet man at ting går riktig vei, på en måte

Føler jeg går rundt i halvsøvne på jobb, skal bli godt med helg

). Er 5+0 i dag, hvor mange symptomer «burde» jeg kjenne by now? Er så livredd det har stoppet opp allerede, og første kontroll er først om 3 uker…
Og det er fremdeles tidlig, med første ble jeg ikke kvalm før i uke 9 og eneste jeg hadde av symptomer før det var trøtt og ømme pupper. Med nr to var jeg kvalm fra ish uke 5-6 tror jeg, så det kan variere veldig. Forstår godt at du blir bekymret, men det trenger ikke bety at det er gått galt
har pleid å ha øm vestrepupp etter el og si blir begge ømme før positiv test hvis jeg er gravid, men denne gang har ikke det skjedd. Mulig fordi jeg nylig var gravid
er iallefall glad for alle symptomer akkurat nå siden magefølelsen er blitt så negativ