Symptomtråd

Mensmurringene har gitt seg hos meg, hadde det så mye de første ukene. Strakk seg nederst i magen hver gang jeg reiste meg fra jeg satt og snudde meg i senga. Nå er jeg bare sykt trøtt og sykt dårlig humør. Blir så irritert av alt og så lettrørt også av både glade ting og triste ting haha. Ømme nipler og ellers ingen kvalme. Kan bli uggen når jeg er sulten også blir jeg helt ny når jeg har spist! Nyser hver dag. Har ikke fortalt til noen om graviditeten så er godt å ha dette forumet og dele symptomer i.

Syns jeg har ganske lite symptomer enda. Er trøtt på kvelden, sovner fort, men våkner mye på natt også av at jeg må tisse. Ellers lite. Føler meg ikke gravid - skremmer meg litt. Men får tro alt er bra og bare nyte det enn så lenge :angelic:

Syns jeg har ganske lite symptomer enda. Er trøtt på kvelden, sovner fort, men våkner mye på natt også av at jeg må tisse. Ellers lite. Føler meg ikke gravid - skremmer meg litt. Men får tro alt er bra og bare nyte det enn så lenge :angelic:
Har det samme selv :Heartred

Hatt litt mindre kvalme på formiddagen i dag enn det jeg hadde i går. Tar postafen som fjerner det aller værste, men er så lei meg for at det ikke funker like bra som i forrige svangerskap. Da ble jeg helt fri for kvalme med postafen… mon tro om dette blir jente da?

Jeg også har kastet opp med kvalmestillende de forrige svangerskapene, men da begynte jeg med de etter jeg hadde begynt å kaste opp og merket stor endring likevel. Men selv da kastet jeg opp, var mye kvalm. Var verre med nummer to. Kaster også opp gjennom hele svangerskapet, men er roligere 2. Og 3. trimester. Er innstilt på at det blir sånn denne gangen også.
Samme her, har kastet opp hele svangerskapet med begge.. Både med og uten kvalmestillende. Tok Postafen i første, og Xonvea i andre.. Følte lite til ingen effekt dessverre.. Vi får se hva jeg eventuelt gjør denne gangen.. Skal til legen på tirsdag, så får vel snakke om det da. Hun vet jo hvor mye jeg har slitt med de to andre. Nesten så jeg gruer meg til å fortelle henne at jeg er gravid igjen, jeg var ganske tydelig på at dette skulle jeg aldri gjøre igjen sist :nailbiting:

Samme her, har kastet opp hele svangerskapet med begge.. Både med og uten kvalmestillende. Tok Postafen i første, og Xonvea i andre.. Følte lite til ingen effekt dessverre.. Vi får se hva jeg eventuelt gjør denne gangen.. Skal til legen på tirsdag, så får vel snakke om det da. Hun vet jo hvor mye jeg har slitt med de to andre. Nesten så jeg gruer meg til å fortelle henne at jeg er gravid igjen, jeg var ganske tydelig på at dette skulle jeg aldri gjøre igjen sist :nailbiting:
Uff, så kjipt når det er sånn. Sender deg styrke. Håper dere finner en løsning til legen på tirsdagen. :Heartred

Back
Topp