mamat2prinsesser&4prinser
♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
Himmelbarn
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Kvalm og sover mye
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er i veldig fin form på morgenen/formiddagen (heldigvis mtp jobb), men på ettermiddag/kveld har jeg vært ekstremt uvel. Andre som opplever det samme og har noen gode tips?
jeg som er tidens frysepinne.Jaa, gjerne dobbelnys også!Random men: Er det flere som nyser hver dag?
Nei, men jeg hikker plutselig veldig ofte og ikke så lenge av gangenRandom men: Er det flere som nyser hver dag?
Rare tingJeg nyser mye, men er forkjølet så tror egentlig det er derfor.Random men: Er det flere som nyser hver dag?
Ja!Jaa, gjerne dobbelnys også!

Da ungen var ute så trengte jeg ikke otrivin mer
Kan man trygt bruke otrivin?Glemte rett nese! Vært tett begge gangene før også. Brukte otrivin i nesten 9 mnd i strekkDa ungen var ute så trengte jeg ikke otrivin mer
Jeg har tett nese selv og har så lyst å bruke nesespray, men har lest at det bør unngås i 1.trimester.Ja det kan man, bare unngå den med mentol for «sikkerhetsskyld»Kan man trygt bruke otrivin?Jeg har tett nese selv og har så lyst å bruke nesespray, men har lest at det bør unngås i 1.trimester.
Takk for råd og info!Ja det kan man, bare unngå den med mentol for «sikkerhetsskyld»du kan lese mer her https://tryggmammamedisin.no/faq/gravid/tett-nese-2/
Stakkars! Kvalme er no joke5+5 og jeg kaster opp. Virker ikke som kvalmestillende funker, eller kanskje de gjør det og jeg hadde vært verre uten.

Kvalmestillende hjalp svært lite for meg forrige gang..5+5 og jeg kaster opp. Virker ikke som kvalmestillende funker, eller kanskje de gjør det og jeg hadde vært verre uten.
Jeg hikker også masseNei, men jeg hikker plutselig veldig ofte og ikke så lenge av gangenRare ting
Jeg også har kastet opp med kvalmestillende de forrige svangerskapene, men da begynte jeg med de etter jeg hadde begynt å kaste opp og merket stor endring likevel. Men selv da kastet jeg opp, var mye kvalm. Var verre med nummer to. Kaster også opp gjennom hele svangerskapet, men er roligere 2. Og 3. trimester. Er innstilt på at det blir sånn denne gangen også.Kvalmestillende hjalp svært lite for meg forrige gang..