Symptomtråd

Noen som vet om det finnes kvalmestillende til gravide uten resept?
Jeg var hos legen på tirsdag i forbindelse med kvalme, og da fikk jeg beskjed om å ta 1 x 40 mg vitamin B6 morgen og kveld, i tillegg til Postafen ved behov inntil to ganger om dagen. Ingen av disse er reseptbelagt på apoteket

Off, det er virkelig ikke kjekt. Har du vært hos legen og fått noe for det?
Det er kjedelig.. Knaska på saltfisker og spiste frukt i går. :smiley-ashamed004
Nei det er ikke like ille hver dag, men i går slet jeg. I dag går det greit. Kjenner på uggenhet når jeg blir sulten eneste.

Vondt i hoftene, fryyyyser og fiser som en elefant :p

Forstår deg godt, kjente nesten en liten lettelse når jeg kjente kvalmen i morges, men tok ikke lang tid før jeg skulle ønske den forsvant igjen :hilarious: får håpe du har klart å brutt syklusen hos deg, og at det blir bedre fremover :Heartpink ikke lenge til du skal på UL igjen heller?
Jeg har mistet den skikkelig kvalmen nå og bare gått tilbake til total uggen følelse når det har gått 30 min eller mer siden sist jeg spiste noe. Brøt virkelig den kvalmesyklusen. Skikkelig merkelig altså :hilarious: Men har fortsatt ømme nipler og høy puls, så regner jo med at ting fortsatt er bra. Kjente masse sånn typ sommerfugler i livmor i går når jeg lå i sofaen :dontknow

Jeg har mistet den skikkelig kvalmen nå og bare gått tilbake til total uggen følelse når det har gått 30 min eller mer siden sist jeg spiste noe. Brøt virkelig den kvalmesyklusen. Skikkelig merkelig altså :hilarious: Men har fortsatt ømme nipler og høy puls, så regner jo med at ting fortsatt er bra. Kjente masse sånn typ sommerfugler i livmor i går når jeg lå i sofaen :dontknow
Da har du absolutt klart å bryte ut av syklusen ja :joyful: så "deilig", håper det varer for deg :Heartpink høres ut som at alt annet er som det skal være ja :joyful:

Jeg bare sitter å gråter litt over at Renate Reinsve er nominert til Oscar, selv om jeg ikke har noe nært forhold til verken henne, sett noe spesielt at det hun har gjort, eller skuespill og norsk film generelt :woot: jeg bare er så rørt!

Back
Topp