Drømmerom5
-21, -23
Tilgangsansvarlig
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
Septembertassene 2026
PostafenNoen som vet om det finnes kvalmestillende til gravide uten resept?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
PostafenNoen som vet om det finnes kvalmestillende til gravide uten resept?
Jeg var hos legen på tirsdag i forbindelse med kvalme, og da fikk jeg beskjed om å ta 1 x 40 mg vitamin B6 morgen og kveld, i tillegg til Postafen ved behov inntil to ganger om dagen. Ingen av disse er reseptbelagt på apoteketNoen som vet om det finnes kvalmestillende til gravide uten resept?
Det er kjedelig.. Knaska på saltfisker og spiste frukt i går.Off, det er virkelig ikke kjekt. Har du vært hos legen og fått noe for det?
Jeg har mistet den skikkelig kvalmen nå og bare gått tilbake til total uggen følelse når det har gått 30 min eller mer siden sist jeg spiste noe. Brøt virkelig den kvalmesyklusen. Skikkelig merkelig altsåForstår deg godt, kjente nesten en liten lettelse når jeg kjente kvalmen i morges, men tok ikke lang tid før jeg skulle ønske den forsvant igjenfår håpe du har klart å brutt syklusen hos deg, og at det blir bedre fremover
ikke lenge til du skal på UL igjen heller?
Men har fortsatt ømme nipler og høy puls, så regner jo med at ting fortsatt er bra. Kjente masse sånn typ sommerfugler i livmor i går når jeg lå i sofaen 
Da har du absolutt klart å bryte ut av syklusen jaJeg har mistet den skikkelig kvalmen nå og bare gått tilbake til total uggen følelse når det har gått 30 min eller mer siden sist jeg spiste noe. Brøt virkelig den kvalmesyklusen. Skikkelig merkelig altsåMen har fortsatt ømme nipler og høy puls, så regner jo med at ting fortsatt er bra. Kjente masse sånn typ sommerfugler i livmor i går når jeg lå i sofaen
![]()
så "deilig", håper det varer for deg
høres ut som at alt annet er som det skal være ja 
jeg bare er så rørt!