Symptomtråd

Har kvalmestillende, men i dag er det skikkelig ille. Ingenting fungerer… Har vært 100% i jobb men i dag føler jeg bare at strikken er helt tøys ut.. Sover i pause på jobb, men alt føles bare håpløst. Vet liksom ikke hvordan terskelen skal være?

Er su såpass dårlig, så må du nok sykemeldes❤️ kan jo ikke gå sånn å slite deg helt ut❤️

Har kvalmestillende, men i dag er det skikkelig ille. Ingenting fungerer… Har vært 100% i jobb men i dag føler jeg bare at strikken er helt tøys ut.. Sover i pause på jobb, men alt føles bare håpløst. Vet liksom ikke hvordan terskelen skal være?
Når du må bruke pausen til å sove så er stikken tøyd for langt. Da er det ihvertfall på tide å gradere :Heartred

Høres ut som du burde sykemeldes:Heartred

Noen som opplever å være skikkelig tørr i munnen? Jeg er ikke tett i nesen eller noe men jeg blir veldig tørr i munnen hele tiden , sånn helt tørr . Utrolig irriterende , må ha vann tilgjengelig over alt sånn at jeg kan fukte munnen

Noen som opplever å være skikkelig tørr i munnen? Jeg er ikke tett i nesen eller noe men jeg blir veldig tørr i munnen hele tiden , sånn helt tørr . Utrolig irriterende , må ha vann tilgjengelig over alt sånn at jeg kan fukte munnen
Vet ikke om jeg nødvendigvis er tørr i munnen, men er sykt tørst hele tiden! Synes jeg har lest en plass at det er vanlig rundt nå i graviditeten.

Jeg er veldig sånn jeg og.

Jeg er tørst, men all drikke smaker pyton. Det er så irriterende…

Ja jeg er og tørst. Men spesielt om natten våkner jeg hele tiden gjennom hele natten og er knusk tørr i munnen , sånn at det er vanskelig å drikke fordi det er så tørt haha!
Huff det hørtes skikkelig ubehagelig ut! Det finnes vel noe man kan få kjøpt på apotek mot tørrhet i munnen, kanskje det er verdt å sjekke opp i :D

Ja jeg er og tørst. Men spesielt om natten våkner jeg hele tiden gjennom hele natten og er knusk tørr i munnen , sånn at det er vanskelig å drikke fordi det er så tørt haha!
Samme her! Også vil jeg ikke drikke for mye for vil ikke gå mer på do på natten enn jeg allerede gjør.

Samme her! Også vil jeg ikke drikke for mye for vil ikke gå mer på do på natten enn jeg allerede gjør.
Samme her! Vanligvis går jeg aldri på do på natten men nå har det blitt sånn at jeg våkner minst to ganger hver natt skikkelig tissetrengt. Slitsomt altså!

Samme her! Vanligvis går jeg aldri på do på natten men nå har det blitt sånn at jeg våkner minst to ganger hver natt skikkelig tissetrengt. Slitsomt altså!
Samme her. Tisser ca 2 ganger på natta! Slitsomt. Jeg ammer fremdeles 1-åringen min på natta også, så blir så tørst og må drikke masse. Så blir umulig å slippe unna nattetissing. Merker også at jeg ikke klarer å holde meg like lenge som før

Noen flere som allerede har fått halsbrann? Er i uke 11 og allerede begynt, med de to andre hadde jeg ikke før i tredje trimester :blob8
Jeg har hatt halsbrann i flere uker. Skikkelig plagsomt. Hadde intens halsbrann med begge de to forrige og. Sist fikk jeg medisiner etter å ha prøvd alt. Det var life Changing og jeg skulle ønske jeg hadde fått de før. Så hvis det blir skikkelig bad denne gangen og så ber jeg om de medisinene tidligere.

Noen flere som allerede har fått halsbrann? Er i uke 11 og allerede begynt, med de to andre hadde jeg ikke før i tredje trimester :blob8
Halsbrann er pain! :arghh: Jeg har fått halsbrann i første trimester i mine svangerskap, så hos meg har det vært vanlig å få det tidlig.

Back
Topp