Kvalmen er helt grusomt i dag. Allerede et par besøk på do pga det. Håper at det er i hvert fall ett tegn på at alt går bra…

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ja, hadde det en del rundt den tiden du er nå og så mye sjeldnere senereEr det flere som har kjent på leamus-/boble følelse nederst i magen? Gjør ikke vondt, og jeg kjenner det bare når jeg sitter/hviler, men har hatt det av og på siden i går kveld og det er irriterende (er 5+5 i dag)![]()
Ok, godt å høre at jeg ikke er alene om den følelsen! Da satser jeg på at det gir seg litt etterhvert her ogJa, hadde det en del rundt den tiden du er nå og så mye sjeldnere senere

Føler så med degLei av å være kvalm og kaste opp![]()

Sender deg en styrkeklemLei av å være kvalm og kaste opp![]()
Lei av å være kvalm og kaste opp![]()

Ja har det akkurat sånn jeg ogEr mer og mer uvel om dagen. Ikke direkte kvalm, men så fort jeg er sliten eller sulten - så kommer følelsen. Bare venter på kvalmen og oppkastet nå
Er så rart å ha sånne blandede følelser i at man så gjerne vil få disse symptomene for å få bekreftet at man er gravid, men så er det sååå tungt når/hvis det kommer![]()

Bekrefter at jeg ikke skal slutte på medisiner helt enda for å si det sånn