Symptomtråd

Kvalmen er helt grusomt i dag. Allerede et par besøk på do pga det. Håper at det er i hvert fall ett tegn på at alt går bra… :smiley-ashamed004 :wtf:

Er det flere som har kjent på leamus-/boble følelse nederst i magen? Gjør ikke vondt, og jeg kjenner det bare når jeg sitter/hviler, men har hatt det av og på siden i går kveld og det er irriterende (er 5+5 i dag) :rolleyes:

Er det flere som har kjent på leamus-/boble følelse nederst i magen? Gjør ikke vondt, og jeg kjenner det bare når jeg sitter/hviler, men har hatt det av og på siden i går kveld og det er irriterende (er 5+5 i dag) :rolleyes:
Ja, hadde det en del rundt den tiden du er nå og så mye sjeldnere senere

Sliter med kvalme!

Her går det enn så lenge i tretthet, kvalme, men ikke for ille, ømme pupper og stive brystvorter hele tiden og stikking i livmor :p
Med tanke på litt rosa på papiret etter toalettbesøk er alle symptomer hjertelig velkomne og en trygghet:Heartpink

Fikk nye kvalmestillende tbl som jeg håper hjelper. Skal liksom flytte inn i nytt hus på onsdag så må være i ok form til det

Er mer og mer uvel om dagen. Ikke direkte kvalm, men så fort jeg er sliten eller sulten - så kommer følelsen. Bare venter på kvalmen og oppkastet nå :dead:

Er så rart å ha sånne blandede følelser i at man så gjerne vil få disse symptomene for å få bekreftet at man er gravid, men så er det sååå tungt når/hvis det kommer :hilarious:

Er mer og mer uvel om dagen. Ikke direkte kvalm, men så fort jeg er sliten eller sulten - så kommer følelsen. Bare venter på kvalmen og oppkastet nå :dead:

Er så rart å ha sånne blandede følelser i at man så gjerne vil få disse symptomene for å få bekreftet at man er gravid, men så er det sååå tungt når/hvis det kommer :hilarious:
Ja har det akkurat sånn jeg og :shifty: :hilarious:

Glemte å ta kvalmestillende på morgenen i går og hele dagen var ødelagt. Gråt på butikken fordi jeg var så kvalm og uggen. Fikk endelig i meg litt mat på kvelden og kastet det rett opp igjen etter 30 min :arghh: Bekrefter at jeg ikke skal slutte på medisiner helt enda for å si det sånn

Back
Topp