Symptomtråd

Uff, så vondt! :sorry: Er ikke utenkelig at det er bekkenet allerede, da det ofte kan styres av hormonelle faktorer også. Jeg har også begynt å få vondt i bekkenet allerede, 4+2. Klem til deg! ❤️
Da er det nok i så fall hormonelt ja.. ikke vært klar over at det kan komme så tidlig :nailbiting: Takk, og det samme til deg:Heartred håpe det ikke varer hele svangerskapet.

Jeg har hatt litt spotting de siste dagene. Nå har jeg fått bekreftet at det ikke er ektopisk, og jeg har lest at blødninger tidlig i graviditet er ganske vanlig, men jeg synes fortsatt det er veldig ukomfortabelt. Noen andre som opplever det samme? Jeg ser det f.eks kan komme av aktivitet, men jeg har jo ikke vært veldig aktiv heller.
Har spottet til og fra i 2 uker nå. Er 7+0 idag. Får svaret på om alt er bra på onsdag! :shy:

Innbiller jeg meg det bare, eller kan man «lukte» ting som ikke er der som gravid? I morges våknet jeg til lukten av smultringer og olje. Jeg bor langt inne i et stort borettslag og helt oppe i 4. etasje:p Nærmeste smultringvogn jeg vet om står 6 km unna. Lukten var der i noen sekunder, og så forsvant den igjen:happy: cravings kanskje?

lurer jeg også på! Satt på kontoret på jobb en hel dag og følte jeg lukta sånn det lukter inne på Mc Donalds :p
Kan også plutselig føle jeg lukter metall eller andre typer lukter som ikke er der, veldig merkelig!

Ja, når jeg var gravid med sønnen. Da vart det sikkert HG. Vart kjempe kvalm i ca ei uke nå, vart på grensen til å kasta opp i flere dager, men nå small det skikkelig. Med sønnen begynte jeg kasta opp 6+0.

Uff, det er jeg skikkelig lei meg for å høre❤️ Hatt HG med alle 6 jeg også.. skikkelig dritt! Har tatt pyridoksin(B6) forebyggende denne gangen. Har du prøvd det før? Er første gangen jeg nå har prøvd det❤️

Jeg har nesten siden positiv test hatt skikkelig kraftige kramper/stikkinger som kommer å går, men er spesielt ille på nattestid, må opp og gå flere ganger om natten:dead: Minner veldig om voldsomme menstruasjonssmerter og sitter i både mage, korsrygg og stråler ned i lårene. Var veldig bekymret i starten, men har forstått at det er ganske vanlig? Flere som har opplevd det samme?:Heartpink

Flere som har vondt i korsryggen?
Det er stillingsavhengig for min del, så mistenker at det er muskulært men

Veldig ømme brystvorter, men ikke spesielt øm i brystet. Har vært det begge de to forrige svangerskapene. Er lite som gjør at jeg merker noe til lille knøttet enda.

Babymage? Mitt andre svangerskap. Førstemann er litt over året. Sist ble det synlig for meg i uke 11-12. nå har det vært synlig for både meg og samboer fra uke 6-7. Syntes dette er aaalt for tidlig!:sad015:laughing002. Har for øvrig ikke gått opp i vekt, og føler meg heller ikke særlig oppblåst eller forstoppet. Men det kan jo ikke være det lille kissebæret heller? Er det kroppen som husker og bare slipper opp? Dere som har flere graviditeter bak dere, hvor fort kom magen ved senere graviditeter? Tatt UL og det er «bare» en skatt der inne:Heartred

Babymage? Mitt andre svangerskap. Førstemann er litt over året. Sist ble det synlig for meg i uke 11-12. nå har det vært synlig for både meg og samboer fra uke 6-7. Syntes dette er aaalt for tidlig!:sad015:laughing002. Har for øvrig ikke gått opp i vekt, og føler meg heller ikke særlig oppblåst eller forstoppet. Men det kan jo ikke være det lille kissebæret heller? Er det kroppen som husker og bare slipper opp? Dere som har flere graviditeter bak dere, hvor fort kom magen ved senere graviditeter? Tatt UL og det er «bare» en skatt der inne:Heartred
Venter nummer tre, og synes det vises godt allerede (er 7+6 i dag). Tror ikke andre legger merke til det, men jeg og samboer ser det godt. Tror nok ikke det er lilleblåbær vi ser, men mer kroppen som bare slipper opp. Er nok oppblåst også.

Venter nummer tre, og synes det vises godt allerede (er 7+6 i dag). Tror ikke andre legger merke til det, men jeg og samboer ser det godt. Tror nok ikke det er lilleblåbær vi ser, men mer kroppen som bare slipper opp. Er nok oppblåst også.
Ja, ikke sant. Tror nok ikke andre legger merke til det nei. Godt det er høst og en kan skjule det med en stor genser i noen uker til.

Ja, ikke sant. Tror nok ikke andre legger merke til det nei. Godt det er høst og en kan skjule det med en stor genser i noen uker til.
Heldigvis! Samtidig blir det vanskeligere og vanskeligere å kle seg. Buksene som jeg vanligvis må ha belte på er ganske trange nå :smiley-ashamed004

Back
Topp