Symptomtråd

Takk for godt svar❤️ skal til jordmor på mandag, det er sendt papirer til fødested, regner med at det kommer noen timer fremmover, har neste lege time 22. januar. Da er jeg i uke 12. i dag er det hos klinikken.utsatte den TUL til i dag

Er 9+2 nå og har første dag på jobb siden før jul. Herregud hvor dårlig jeg er!! Hjertebank, hodepine og svimmelhet. Jobber i butikk så jeg må stå oppreist store deler av tiden, og det føles helt jævlig:grumpy: Flere som plages av dette?

Er 9+2 nå og har første dag på jobb siden før jul. Herregud hvor dårlig jeg er!! Hjertebank, hodepine og svimmelhet. Jobber i butikk så jeg må stå oppreist store deler av tiden, og det føles helt jævlig:grumpy: Flere som plages av dette?
Jobber i barnehage, har hatt hodepine siden i går morges.. Trøtt, sliten og kvalm. Skulle ikke tro det var første dag etter ferien :hilarious: Men ikke opplevd svimmelhet og hjertebank. Får du i deg nok væske?

Har du tatt blodprøver i det siste? Hvis det fortsetter så kan det jo være at du i tillegg til graviditeten har jern, vitaminmangler eller lignende også.

Jeg jobber stillesittende, men har også kjent meg svimmel når jeg blir sliten. Vil tro du kanskje egentlig trenger å hvile mer? Hjertebank er nok ganske vanlig da kroppen nå har mer blod å pumpe rundt.

Jeg er utrolig tett i nesen.. og det samler seg slim i halsen og da får jeg vondt i halsen :rolleyes: usikker på om dette er et symptom? Noen andre med lignende erfaringer? Og som har noen gode tips? Vil helst ikke bruke vanlig nesespray..

Kjenner livmora veldig godt til tider, den blir hard og presser på blæra så jeg tror jeg må på do også kommer det to dråper :hilarious: Det er bare litt irriterende når jeg våkner av det på natta, mååå gå for å tisse, og så nada.

Merker livmora er kommet litt opp siste uka.
Mye trøtt og sliten, men d kan ha sammenheng med at jeg jobber 10 timers dager denne uka. Starter kl 06:00.
Men har en del vondt nede i magen (livmora) håpe at det er for at livmora veks, og mye stikking i høna/skambeinet.
Og ekstra vill etter kjæresten

Symptomene har variert en del i styrke denne uka. Mandag var jeg heeelt kaputt etter jobb, sovna over en time på sofaen etter middag. Tirsdag gikk det en del bedre, men onsdag våknet jeg 04:30 og fikk ikke sove igjen, så morgenen var grusom (så mye energi det kan ta å kle på seg og se presentabel ut).

I går gikk det egentlig veldig bra, var litt uggen og mye vann i munnen, men også kjempesulten. I dag har jeg heldigvis hjemmekontor som jeg tenker er veldig bra for å få hentet inn igjen litt energi.

Symptomene har variert en del i styrke denne uka. Mandag var jeg heeelt kaputt etter jobb, sovna over en time på sofaen etter middag. Tirsdag gikk det en del bedre, men onsdag våknet jeg 04:30 og fikk ikke sove igjen, så morgenen var grusom (så mye energi det kan ta å kle på seg og se presentabel ut).

I går gikk det egentlig veldig bra, var litt uggen og mye vann i munnen, men også kjempesulten. I dag har jeg heldigvis hjemmekontor som jeg tenker er veldig bra for å få hentet inn igjen litt energi.
Syns symptomene er mindre og mindre nå når jeg er i starten av uke 8. Prøver å ikke være så bekymret, har jo ikke hatt masse symptomer egentlig, og det er vel ikke unormalt at det roer seg i uke 8.

Har fremdeles vann i munnen, men tror ikke jeg er uggen lenger. Sulten er derimot et stort problem, jeg klarer ikke få metthetsfølelse og spiser veldig mye. Bryr meg ikke så mye om vektøking, men det er litt slitsomt å ikke kjenne seg mett. Har omtrent vondt av sult når jeg våkner om morgenen. Men skal ikke klage, vet mange er kvalme og ikke får spist noe særlig.

:Heartred Jeg kaster opp på morgenen, men så er jeg ellers bare utmattet og sliten resten av dagen. Ekstremt takknemlig for at kroppen takler det bra denne gangen!

Er i tillegg pottetett og sover dårlig, så det sliter litt på kroppen. Er sykmeldt, og første barnehagedag etter jul i morgen. Så da får jeg 4-5 timer med litt ro. Det trengs!

6+4 i dag og litt småkvalm utover dagen//kvelden. Ellers er jeg trøtt og kjenner det er litt vondt i puppene å springe ned trapper :laughing002 Kjenner også at det stikker skikkelig til nede i magen, de gangene jeg gjør en brå bevegelse eller strekker meg etter noe. Men føler meg likevel heldig som ikke er veldig kvalm, har matlyst og fungerer noenlunde normalt enn så lenge.

Back
Topp