Symptomtråd

Mymlens

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Smånissene 2022
Septemberlykke 2024
Fastelavnsbollene 2026
Kjenner dere på noen symptomer?

Jeg ganske kvalm på kveldene. Ikke helt forenelig med amming og barn som ikke vil sove. Nå har jeg en gulrot i senga som jeg knasker på i løpet av natten :hilarious:

Haha! Kjekt md nattmat:D Jeg er svimmel, ekstremt svimmel! Og litt murringer nå og da, vondt i ryggen.. og noen episoder med ekstrem kvalme som går over etter noen sekunder:smiley-ashamed004

Er så mye som skjer i nederste del av magen om dagen, og ekstra mye i dag. Er livredd for at det jeg kjenner på er en påbegynnende SA og at det går dritt denne gangen og. Det føles jo egentlig ikke helt likt som sist, da var det tydelig menssmerter som tok seg opp på kort tid og så klart blødning -men klarer ikke riste av meg den følelsen likevel!:arghh:

Er det fler som har mye "aktivitet" i magen? Rumling, små stikk og murringer og følelsen av at det klør? :nailbiting:

Er så mye som skjer i nederste del av magen om dagen, og ekstra mye i dag. Er livredd for at det jeg kjenner på er en påbegynnende SA og at det går dritt denne gangen og. Det føles jo egentlig ikke helt likt som sist, da var det tydelig menssmerter som tok seg opp på kort tid og så klart blødning -men klarer ikke riste av meg den følelsen likevel!:arghh:

Er det fler som har mye "aktivitet" i magen? Rumling, små stikk og murringer og følelsen av at det klør? :nailbiting:
Her strammer det seg veldig på høyre side, som en muskelknute. Og "mensmurring" i korsryggen har jeg hatt i to uker nå

Jaa, masse aktivitet! Murringer og stikk har vært mitt sterkeste graviditetssymptom tidlig, så det er normalt for min del :)

Her strammer det seg veldig på høyre side, som en muskelknute. Og "mensmurring" i korsryggen har jeg hatt i to uker nå
Jaa, masse aktivitet! Murringer og stikk har vært mitt sterkeste graviditetssymptom tidlig, så det er normalt for min del :)

Godt å høre
Har jo hatt litt av det jeg og, følte bare det tok seg litt opp i dag. Men vi får bare se, blir jo helt tullete av det greiene her

Godt å høre
Har jo hatt litt av det jeg og, følte bare det tok seg litt opp i dag. Men vi får bare se, blir jo helt tullete av det greiene her
Ble sterkere hos meg også fra i natt av :Heartred Overtenker jo jeg også, men tenker samtidig at det er stor sjans for at det går bra. Sjekker den prosenten hver dag

Her fikk jeg omgangssyken i helga og dag to sa jeg til mannen at det var likt som svangerskapskvalme :wacky: testet etter et par dager og da viste testen en svaaaak strek. Fortsatt småkvalm, og ikke lyst på Pepsi max som ellers er favoritten... Kan jo ikke være tilfeldig siden det var likt i forrige svangerskap :hungover:

Jeg er kvalm hele tiden og all mat kommer opp igjen. :dead: 100% verdt det, men er litt sliten.:p

Her fikk jeg omgangssyken i helga og dag to sa jeg til mannen at det var likt som svangerskapskvalme :wacky: testet etter et par dager og da viste testen en svaaaak strek. Fortsatt småkvalm, og ikke lyst på Pepsi max som ellers er favoritten... Kan jo ikke være tilfeldig siden det var likt i forrige svangerskap :hungover:
Jeg har også mistet lysten på Pepsi Max! Det er helt merkelig, for jeg elsker Pepsi Max og er egentlig altfor avhengig. Prøver å kutte ned gradvis nå for ikke å bli dårlig.

Har fått noen svimmelanfall de siste dagene, og kjenner litt press i magen nå og da.

Kjenner mest press på høyre side nær hoftekam, ingenting på venstre, så bekymrer meg jo litt for exu, men har skjønt at det kan være livmora som utvider seg mest på en side?

Har fått noen svimmelanfall de siste dagene, og kjenner litt press i magen nå og da.

Kjenner mest press på høyre side nær hoftekam, ingenting på venstre, så bekymrer meg jo litt for exu, men har skjønt at det kan være livmora som utvider seg mest på en side?
Jeg kjenner også press på ene siden. Første gang var det venstre, nå er det høyre

Jeg kjenner også press på ene siden. Første gang var det venstre, nå er det høyre
Har googlet og googlet, og landet på at det sikkert ikke er noe å bekymre seg for.

Men skal ta en blodprøve på torsdag for å se om hcg utvikler seg normalt, så hvis det ser bra ut kommer jeg kanskje til å være litt mindre redd for exu.

Murringer og stikking nederst i magen, større ømme bryst, økt utflod, ekstremt trøtt og sover dårlig er mine symptomer. Dpo 11-12. Første gang hadde jeg ikke ømme bryster før i uke 5-6. Pleier å ha ømme bryst dagene før mens, men denne syklusen kom det noen dager etter eggløsning, så kanskje litt tilfeldig for jeg tror ikke egget hadde hatt tid til å feste seg enda

Jeg er småkvalm hele tiden og konstant trøtt og sliten. Fikk ekstrem svangerskapskvalme med de to første i -08 og -10 og venter egentlig bare på at det slår inn for fult igjen. :puke_r
Håper selvfølgelig at jeg slipper, for unner ikke min verste fiende å ha HG.
Så har jeg ømme, hovne bryst og mye murringer.

Last edited:
Har ikke så mye utenom sterke murringer.
Gråt litt av en artikkel at Ålesund kunne låne ut banen sin til kampen på onsdag.. så litt lettrørt kanskje :laughing002

Luktesansen er for god!! Så er det litt kvalme, trøtthet, ømme bryst og cravings.

Litt mer frossen enn vanlig, ellers ikke så mye symptomer ennå. Med mindre graviditet og baby på hjernen konstant kan regnes som et symptom? :hilarious:

Back
Topp