Symptomtråd !

Iza_

Blir kjent med forumet

Jeg leste selv MYE gjennom symptomtråder her og der, fra vi startet prøving til jeg testet positivt, i dag emoticon  
Har ikke funnet en symptomtråd her (?), så tenkte det var greit å starte en selv!

Jeg har for det meste de typiske PMS symptomene. De jeg husker nå i farta;
- Oppblåst
- Mensmurringer (allerede fra over en uke før jeg forventet mens, pleier ellers å få murringer dagen før mensen, og ikke SÅ sterke murringer som jeg har nå..)
- Humørsvingninger! Lett irritabel og tårene kommer mye fortere enn ellers, ja.. emoticon
- Helt vanvittig vond korsrygg..!! emoticon
- Stikninger/Ilinger i siden.
- Ikke spesielt ømme bryster, bare litt oppe ved armhulen, og stikker litt innimellom.
- Svimmel.
- Små'gulping' (ikke den typiske halsbrannen som jeg husker fra forrige gang, helt ennå hvertfall..).
- Hvite prikker i brystvorten, som jeg ikke visste var et tegn en gang, før i går!
- Hvit Lotion aktig utflod, det lille jeg har! Har til vanlig en grei mengde utflod (som da er mer lys gul), men nå har jeg omtrent ingenting.
- Og så har jeg oppdaget at ting definitivt ikke smaker som det pleier...

Men har ikke merket noe til den berømte metallsmaken, den hadde jeg ikke noe kjennskap til forrige graviditet heller.. Og håper at jeg er en av de heldige som slipper kvalme, som kan snike seg innpå etterhvert... !

Hvilke symptomer har dere..??? 
 
- Oppblåst 
- Kvalm store deler av døgnet
- Trøtt
- Mensmurringer
- Hormoner - sipper for det rareste om dagen!
 
Gratulerer med spire!!

Det er over en uke til IKM for meg.. skal ta første test på fredag.. likevel går jeg og kjenner etter symptomer som en gal! Syns jeg kjenner mange av de symptomene dere har ramset opp.. spesiellt stikking i magen og trøtthet.. hehe blir spennede å se om det virkelig stemmer eller om jeg bare lurer meg selv!!
 
Kjenner i grunn veldig lite utenom at jeg er supertrøtt...
 


Tina1988 skrev:
- Oppblåst 
- Kvalm store deler av døgnet
- Trøtt
- Mensmurringer
- Hormoner - sipper for det rareste om dagen!



samme greiene her :)
 

- Trøtt

- Halsbrann

- Hetetokter

- Murringer

 
Superdupertrøtt og vondt i ryggen (men ryggplagene begynte et par uker før jeg ble gravid så det kommer nok av noe annet...)
 
Akkurat nå er jeg veldig fornøyd:) Har minimalt med plagsomme symptomer. Av og til litt småkvalm men det forsvinner fort, kommer som regel når jeg er litt sulten. ( forrige tirsdag lå jeg rett ut og var kjempekvalm og kjempetrøtt). Ellers har jeg ømme bryst med stikking av og til og kjenner av og til litt ubehag i bekkenet (hadde bekkenløsning fra uke 15 sist). Tenk om det kunne vært sånn som nå resten av sv.skapet, for en drøm... :) ........................................................................................................................................................................................... Blæ....skulle ønske det var en drøm... Nå ligger jeg rett ut, vært kjempekvalm i en uke nå. Svimmel og kvalm, går til akupunktur, så håper det går over snart!
 
Foreløpige symptomer:

Småkvalm på kveldene
Muringer, stikkinger nederst i magen
Oppblåst, ser ut som om jeg er fem mnd på vei :-P
Ømme pupper
 
-Ømme bryster
- Små kvalm( ikke noe matlyst)
- Maten smaker annerledes
-Murringer/stikkninger i magen
-Blir fort sliten/grinette og tårene kommer med en gang.

 Får håpe det går fort over =)
 
før test

humørsvingninger (skikkeli ille)
sliten og lei
kjempe støl i korsryggen
brusing nederst imagen flere dager etter jeg fikk et kraftig hugg imgen da jeg kjørte bil
murringer.
reagerte på røklukt ( røker selv)
brennende kvalme
la meg tidligere
frøs på bena :O
kviseutslett på 123 over natta

etter test:
sliten
kvalm
halsbrann
lette murringer
sovner tidlig våken tidli ( ligner ikke meg)
lykkelig :p
sulten hele tiiiiden hihi

 
Tett i nesa
Ekstremt vonde pupper, de pulserer, er glovarme og ektremt vonde. De var ikke slik sist gang.
Stikkinger i magen, (skjønner hva jeg mener da):)
Hatt flere migrene anfall siste uken, aner ikke om det har noe med graviditeten å gjøre, men tror det.
 
Jeg har absolutt ingen symptomer jeg. Bortsett fra at jeg er sulten nesten hele tiden. Heldigvis spiser jeg ikke MER enn før, bare mye oftere..
 
Mine symptomer:

Hard mage, veldig trøtt (kunne sovet hele dagen), stiklinger under beltelinja, veldig ømme brystknopper og på sidene (føles også tunge). Veldig hissig, men også veldig følsom. Svimmel om morgenen! 

:) 
 
Så smart å ha en slik tråd :-)
Mine symptomer så langt:

- Trett
- Mensmurringer + en litt rar stikking i magen. Spesiellt mot venstre side..
- Ikke ømme bryster akkurat, men de føles på en måte tyngre (begynner å bli litt ømme nå i uke 5)
- Småkvalm, men ikke oppkast
- Fort mett og fort sulten


<3
Gratulerer til alle som har spire/barn i magen, og lykke til til alle som prøver !
 
Litt mer trøtt enn vanlig
Murringer
Svimler litt
 
Vondt i korsryggen
Uggen i kroppen, til tider litt kvalm
Murringer/stikkninger i magen
Luft i magen
Svimmel
Metallsmak i munnen, bare av og til.
 
Ømme bryster
humørsvingninger
øm i korsryggen
murringer
stikkninger
trøtt!!!!!!
 
Back
Topp