Symptomtråd =)

Moira

Glad i forumet
Hvilke symptomer har dere jenter?

Jeg merker ikke så mye enda, men har litt ømme bryst, små blaff av kvalme, murringer og en masse lingament smerter. Har også en tung følelse neders i magen, rett over symfysen.

Har ikke merket noe til kvalmen før rundt uke 6 tidligere, så håper virkelig ikke jeg blir så veldig kvalm denne gangen. Men er jo godt å kjenne at jeg har symptomer i allefall da =)
 
Ømme bryster, mensmurringer, ilinger i vulvaen, hihi, sukkersug og oppblåst mage. Håper jeg slipper kvalmen...
 
termin 3.mai, og jeg har har sterke mensmurringer, ømme bryster og har allerede merket at jeg reagerer på smaker og lukter.
 
Bare jeg som er sint som et fly????? hyler , skiker og kjefter for alt:S     synest synd på familien som må bo med meg:))))
 
Er skikkelig tørst,har litt ømme pupper og vond rygg. Føler meg varm hele tiden.
 
Kvalme som kommer og går, men varer ikke lenge om gangen.
Litt "strekkinger" i underlivet.
ellers lite


JO litt hormonell, lite tålmodighet.
 
har de siste dagene hatt mye menssmerter (type NÅ kommer mensen vondt), tisser ofte, litt problemer med å få til nr.2..

spydde i 9mnd sist så hååååper jeg kan slippe unne litt av det denne gangenemoticon
 
Jeg har ikke så masse enda, men puppene er kjempefaste og fine (tegn nr. 1) og så må jeg tisse ofte.... Håper ikke det kommer så mange fler symptomer enn det.. Forrige svangerskap klødde jeg som fy de første tre mnd. Ser ut som jeg slipper det denne gangen.emoticon
 
Mine symptomer er litt mensmurring, mye ligamentsmerter, ømme brystvorter, vondt i korsryggen, ingen kviser, antydninger til kvalme og halsbrann.

Håper jeg ikke blir kvalm 
 
Back
Topp