Symptomjakten er i gang...

Hei! Hvilke tuber refererer du til og hvor får man kjøpt de? Jeg kjenner meg igjen, hadde MA i november og hater å vente. Nå er 8 dpo og usikker på om jeg er gravid eller bare rammet av sterk PMS.. :smiley-angry003

Uansett så ønsker jeg deg lykke til :happy:
Kjøpte de på bt :) er ganske sikker på at de har funket hvis jeg kjenner kroppen min rett nå ;)

Jeg var hos gyn dagen før eggløsning og han fortalte at det modne egget satt på venstre side. Hadde han ikke fortalt det ville jeg ikke visst at det var venstre side. ;)
mitt satt også på venstre side :) hehe, men det merkelige er at jeg kjenner murring på høyre side og har gjort det rundt eggløsning også.. Merkelig, noen som har en forklaring?

Hvordan går det med dere, har det dukket opp flere symptomer? Her stikker det fryktelig i lysken om dagen, og hver morgen når jeg våkner må jeg kjenne om brystene fremdeles er ømme. Bare 4 dager igjen til jeg skal teste, JEG DØR AV SPENNING. Hvorfor må tiden gå så sabla sakte? :hilarious:

Har i dag hatt veldig vondt i korsrygg og kjent litt mensmurring i magen. Kjente også litt ekkelt i lyskeområdet, føles som at trusa strammer, men den gjør ikke det. Så er jeg i overkant sulten enn hva jeg bruker å være. Trøtt, men det er nok progesterontilskuddet. Mye av det andre kan være det og. Er jo veldig tidlig å kjenne noe, bare 4 dager siden inseminering, det er vel for tidlig?

Hvordan går det med dere, har det dukket opp flere symptomer? Her stikker det fryktelig i lysken om dagen, og hver morgen når jeg våkner må jeg kjenne om brystene fremdeles er ømme. Bare 4 dager igjen til jeg skal teste, JEG DØR AV SPENNING. Hvorfor må tiden gå så sabla sakte? :hilarious:
Og ja, Svada!! Føler virkelig med deg!! Superspennende dette her!!

Og ja, Svada!! Føler virkelig med deg!! Superspennende dette her!!
Det skal egentlig bli deilig når test-dagen kommer, for da har man liksom svaret. Forhåpentligvis. Er livredd for at vi må gjennom mange pp til, for så spennende og så utrooolig treigt som tiden går vet jeg ikke om jeg klarer å ha det lenge. :p

Hvordan fungerer det egentlig med insemineringen? Er du sykmeldt og har fått beskjed om å ta det helt med ro frem til 9., eller er det kanskje ved en annen type behandling? :)

Symptomjakten 7 dpo:
Sabla "støl" i nederst i magen. Murringer. Spesielt på høyre side.. Puppene er fortsatt ømme, men ikke like mye som tidligere. Jeg er sååå redd for å få mensen. :nailbiting:

Testet positiv idag, og har vært oppblåst og ekstra sulten siden 3dpo. Murrer litt nederst i magen nå og da, men egentlig ikke så mye. Ingen ømme pupper foreløpig ;)

Testet positiv idag, og har vært oppblåst og ekstra sulten siden 3dpo. Murrer litt nederst i magen nå og da, men egentlig ikke så mye. Ingen ømme pupper foreløpig ;)
Oppblåst og sulten er jeg også, men det er jeg støtt føler jeg, hahaha. :p

Status 8 dpo:
OPPBLÅST. Og ømme pupper. Herregud. Kjennes ut som om magen skal eksplodere snart.
Noen av dere andre som har det sånn? Auuu..

Status 8 dpo:
OPPBLÅST. Og ømme pupper. Herregud. Kjennes ut som om magen skal eksplodere snart.

Jeg er 10 dpo og har hatt mensen smerter de siste 4-5 dagene, må på do å sjekke flere ganger om den har kommet :p og magen et som en ballong :p

8 dpo.. Puppene stikker litt av og til bare.. Enda stikninger i magen og korsryggen.. Sulten hele tiden!! Håper det er noe på gang, men tør ikke håpe for mye ;)

Status 8 dpo:
Jepp! I går kunne jeg ikke sove på magen fordi det gjorde for vondt i puppene. Har aldri skjedd før... :p

Jepp! I går kunne jeg ikke sove på magen fordi det gjorde for vondt i puppene. Har aldri skjedd før... :p
Oi, såpass! Jeg har ikke like vondt i puppene som jeg hadde for et par dager siden. I hvert fall mye mindre i den venstre. Kjenner det best i brystvortene – gjør dere?

Haha, dersom jeg får TR nå får jeg en syyyyk pms-liste å ta med meg hvert fall. Har aldri tenkt på at det er så mye rart som skjer med kroppen på denne tiden i syklusen før. :p

Back
Topp