Symptomjakten er i gang...

svada

Forelsket i forumet
Aprillykke 2017
I dag er jeg 3 dpo – og den månedlige symptomjakten er i gang. Puppene verker, men kun rundt brystvortene og på undersiden av begge brystene. Det småstikker og murrer innimellom i venstre side, det var her egget løsnet. Jeg blir gal av å kjenne etter alt, det er vel uansett alt for tidlig å merke noe som helst? :p

Dere som er i dpo-land, hvor langt er dere og kjenner dere noe? Og hvilken dpo tester dere?
 
Hvordan vet du at egget løsna fra der? :O når æ var 3 dpo så hadde jeg enorme smerte i lysken på begge sia.. Kjentes ut som el smerter men værre.. Er litt bedre nå da men kjenner små stikkinger av og til men de e veldig svake da :) er 4/5 dpo idag :)
 
Jeg er ca 2 dpo. Skal prøve å stagge testinga til 10 dpo i alle fall, for før det klarte jeg ikke å se om strekene var de vanlige skyggestrekene eller ei sist jeg var gravid.
 
Jeg er også 2 dpo og det stikker noe voldsomt nedi der :)
 
Jeg er 11 eller 13 dpo.. (Tror jeg)
Idag har jeg hatt mensmurringer, stikker i lår og rygg samt nedentil.
Temp. har vært høyere enn normalt i flere dager, jeg er trøtt og slapp, større og ømme pupper.
Alltid før når jeg har dristet meg til å kjenne på "tappen" har den vært åpen. Men nå finner jeg ikke noe "åpning"....(bruker ikke sjekke ofte!)

Har altså masse symptomer, men så godt som blenda tester...
 
I dag er jeg 3 dpo – og den månedlige symptomjakten er i gang. Puppene verker, men kun rundt brystvortene og på undersiden av begge brystene. Det småstikker og murrer innimellom i venstre side, det var her egget løsnet. Jeg blir gal av å kjenne etter alt, det er vel uansett alt for tidlig å merke noe som helst? :p

Dere som er i dpo-land, hvor langt er dere og kjenner dere noe? Og hvilken dpo tester dere?

3dpo er nok bittelitt tidlig, jeg hadde el ca 12 eller 13.1 (natt eller tidlig morgen), så er ca 12 dpo i dag. Rundt 6-7 dpo syns jeg at jeg kjente en del stikninger i magen, og hadde litt ulike symptomer. 10dpo testet jeg svakt svakt positiv, og testene har bare blitt sterkere for hver dag (selv på ettermiddag). Dette var nok litt tidlig å teste, så bli ikke fortvilet om du får negativ frem til ikm. :)
 
3dpo er nok bittelitt tidlig, jeg hadde el ca 12 eller 13.1 (natt eller tidlig morgen), så er ca 12 dpo i dag. Rundt 6-7 dpo syns jeg at jeg kjente en del stikninger i magen, og hadde litt ulike symptomer. 10dpo testet jeg svakt svakt positiv, og testene har bare blitt sterkere for hver dag (selv på ettermiddag). Dette var nok litt tidlig å teste, så bli ikke fortvilet om du får negativ frem til ikm. :)
Gratulerer :) håper vi får joine dæ snart :)
 
Hvordan vet du at egget løsna fra der? :O når æ var 3 dpo så hadde jeg enorme smerte i lysken på begge sia.. Kjentes ut som el smerter men værre.. Er litt bedre nå da men kjenner små stikkinger av og til men de e veldig svake da :) er 4/5 dpo idag :)
Jeg var hos gyn dagen før eggløsning og han fortalte at det modne egget satt på venstre side. Hadde han ikke fortalt det ville jeg ikke visst at det var venstre side. ;)
 
3dpo er nok bittelitt tidlig, jeg hadde el ca 12 eller 13.1 (natt eller tidlig morgen), så er ca 12 dpo i dag. Rundt 6-7 dpo syns jeg at jeg kjente en del stikninger i magen, og hadde litt ulike symptomer. 10dpo testet jeg svakt svakt positiv, og testene har bare blitt sterkere for hver dag (selv på ettermiddag). Dette var nok litt tidlig å teste, så bli ikke fortvilet om du får negativ frem til ikm. :)
Hurra, og grattis! :D Da har jeg bestemt meg for å vente til 10 dpo jeg også før jeg tar første test. Det blir en lang uke å vente, men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. ;)
 
Jeg er 11 eller 13 dpo.. (Tror jeg)
Idag har jeg hatt mensmurringer, stikker i lår og rygg samt nedentil.
Temp. har vært høyere enn normalt i flere dager, jeg er trøtt og slapp, større og ømme pupper.
Alltid før når jeg har dristet meg til å kjenne på "tappen" har den vært åpen. Men nå finner jeg ikke noe "åpning"....(bruker ikke sjekke ofte!)

Har altså masse symptomer, men så godt som blenda tester...
Å, det må være frustrerende! Håper det kommer en strek hos deg snart. :)
Og *kremt*.. ang. tappen og sånn. Jeg hører folk snakker så fælt om dette, at de kjenner og ser. Gjør dere dette selv eller er samboer med på "operasjonen"? Og hva kjenner man egentlig etter? Jeg skjønner ikke dette og tør ikke driste meg ut i det. :p
 
Har du?!? Såå bra :D æ e nervøs som bare d æ.. :/ tok en test idag æ :P syntes d var nokka der :P
Ja har virkelig stått på for å få det til nå.. (Ma 14.des i uke 12) har ikke hatt mensen enda.. Har kjøpt noe sånn tuber som skulle sprøytes inn under eggløsning, før sex.. Har hatt sex MANGE ganger til dagen under eggløsning.. Kjenner allerede stikkinger i magen og puppene. Håper det ikke bare er innbilning da.. Men svir av en test om en ukes tid bare for å se tror jeg :p HATER å gå sånn og vente :p
 
Ja har virkelig stått på for å få det til nå.. (Ma 14.des i uke 12) har ikke hatt mensen enda.. Har kjøpt noe sånn tuber som skulle sprøytes inn under eggløsning, før sex.. Har hatt sex MANGE ganger til dagen under eggløsning.. Kjenner allerede stikkinger i magen og puppene. Håper det ikke bare er innbilning da.. Men svir av en test om en ukes tid bare for å se tror jeg :p HATER å gå sånn og vente :p
Haha, høres veldig kjent ut! Jeg blir med deg på testing neste mandag om du vil! :D
 
Da var det en dag mindre til testing. Haha, dette kan man virkelig bli sprø av. :nailbiting:

Når det kommer til symptomjakten i dag synes jeg puppene har blitt enda mer ømme, og i morrest rett etter jeg våknet kjente jeg to "knivstikk" på venstre side.

Kan det ikke bare være ikm snart... :p
 
Ja har virkelig stått på for å få det til nå.. (Ma 14.des i uke 12) har ikke hatt mensen enda.. Har kjøpt noe sånn tuber som skulle sprøytes inn under eggløsning, før sex.. Har hatt sex MANGE ganger til dagen under eggløsning.. Kjenner allerede stikkinger i magen og puppene. Håper det ikke bare er innbilning da.. Men svir av en test om en ukes tid bare for å se tror jeg :p HATER å gå sånn og vente :p
Den tuben der så æ.. Si ifra hvis den funker da :D
 
Ja har virkelig stått på for å få det til nå.. (Ma 14.des i uke 12) har ikke hatt mensen enda.. Har kjøpt noe sånn tuber som skulle sprøytes inn under eggløsning, før sex.. Har hatt sex MANGE ganger til dagen under eggløsning.. Kjenner allerede stikkinger i magen og puppene. Håper det ikke bare er innbilning da.. Men svir av en test om en ukes tid bare for å se tror jeg :p HATER å gå sånn og vente :p

Hei! Hvilke tuber refererer du til og hvor får man kjøpt de? Jeg kjenner meg igjen, hadde MA i november og hater å vente. Nå er 8 dpo og usikker på om jeg er gravid eller bare rammet av sterk PMS.. :smiley-angry003

Uansett så ønsker jeg deg lykke til :happy:
 
Back
Topp