Symptomjakt..

H0112

Glad i forumet
Det er jo bare 3 dager siden inseminasjon, og hvis jeg er så heldig og bli gravid, trodde jeg ikke at jeg ville kunne merke noe på hvertfall noen dager til [8|]
MEN, i dag sa det pang, så at kroppen holder på med noe er i hvertfall sikkert, men om det er en graviditet som får fortsette i 9 mnd, det er en annen sak. 60-80% av alle befruktninger går til grunne innen 12 uker [X(]

Her er syptomene som slo til i dag, alle kan vel ikke være tilfeldige!? [:-]
- Sår innvendig nedentil
- Må tisse hele tiden, og jeg er vanligvis en sånn som tisser veldig sjeldent
- Jeg er trøtt
- Har vondt i hodet
- Oppblåst, og hard mage
ja, det var vel det, men det var jo noen da..

Forrige gang jeg var gravid(8,5år siden) bare visste jeg at jeg var gravid, før mensen uteble. Kroppen min reagerte veldig fort og jeg fikk masse symptomer..

Så da gjenstår det og se om symptomene fortsetter, og hva testen sier om godt og vel en uke [:)]

Så utrolig spennende

sånn var det for en på jobben min, og hun har nå en sunn og frisk gutt som akkurat fylt 1 år

jeg er gravid og hat null sympomer[&:] 

Håper det går samme veien her og [:)]
Våkna med vondt i magen i dag, og det har ikke gitt seg. Har hatt konstant murring og stikking, så satser sterkt på at det er en spire som fester seg

Har sykt hard mage i kveld, og vondt i magen!!! Og skikkelig oppblåst.. Enten kommer TR i morgen, eller så??hmmm... tror jeg tar en test om ikke TR kommer i morgen,,;D XXXX

ORIGINAL: st1gal

Har sykt hard mage i kveld, og vondt i magen!!! Og skikkelig oppblåst.. Enten kommer TR i morgen, eller så??hmmm... tror jeg tar en test om ikke TR kommer i morgen,,;D XXXX

Krysser fingrene for at det er en liten spire der inne[:)]

Har skikkelig mensmurring hver kveld jeg nå (fjerde kvelden på rad).. lov å håpe, er det ikke? [8D]
en drøy uke til testing..

Jo det er virkelig lov til å håpe! [:)]
Nå er jeg kvalm også, så noe er på gang i kroppen. Om det er graviditet eller svineinfluensa, det gjenstår og se [:D]

hmmm...da kom TR i dag desverre, men fortviler ikke.... rett på pergo nå, så får vi håpe neste mnd...så da blir det desverre ikke april-baby på oss:(

Huff! Lykke til neste mnd da! Kanskje jeg ender der jeg og..

Hm.. Tror jeg skal teste jeg også. Sitter oppe midt i natta, klokka er nærmer halv tre nå.. Får ikke sove for jeg har så vondt i magen[:(]
Veldig, veldig vondt, og jeg bruker aaldri å ha magevondt..

Åsså prøver vi bittelitt å bli gravid og, selv om TR ikke er tilbake etter fødsel enda[;)]

Sambo mener det er noe på gang... Har mener jeg virker gravid, kanskje litt fordi kl snart er 3 på natten, og jeg sitter her med murring og stikking i magen og spiser sushi[8D]

Back
Topp