H0112
Glad i forumet
Det er jo bare 3 dager siden inseminasjon, og hvis jeg er så heldig og bli gravid, trodde jeg ikke at jeg ville kunne merke noe på hvertfall noen dager til [8|]
MEN, i dag sa det pang, så at kroppen holder på med noe er i hvertfall sikkert, men om det er en graviditet som får fortsette i 9 mnd, det er en annen sak. 60-80% av alle befruktninger går til grunne innen 12 uker [X(]
Her er syptomene som slo til i dag, alle kan vel ikke være tilfeldige!? [:-]
- Sår innvendig nedentil
- Må tisse hele tiden, og jeg er vanligvis en sånn som tisser veldig sjeldent
- Jeg er trøtt
- Har vondt i hodet
- Oppblåst, og hard mage
ja, det var vel det, men det var jo noen da..
Forrige gang jeg var gravid(8,5år siden) bare visste jeg at jeg var gravid, før mensen uteble. Kroppen min reagerte veldig fort og jeg fikk masse symptomer..
Så da gjenstår det og se om symptomene fortsetter, og hva testen sier om godt og vel en uke [:)]
MEN, i dag sa det pang, så at kroppen holder på med noe er i hvertfall sikkert, men om det er en graviditet som får fortsette i 9 mnd, det er en annen sak. 60-80% av alle befruktninger går til grunne innen 12 uker [X(]
Her er syptomene som slo til i dag, alle kan vel ikke være tilfeldige!? [:-]
- Sår innvendig nedentil
- Må tisse hele tiden, og jeg er vanligvis en sånn som tisser veldig sjeldent
- Jeg er trøtt
- Har vondt i hodet
- Oppblåst, og hard mage
ja, det var vel det, men det var jo noen da..
Forrige gang jeg var gravid(8,5år siden) bare visste jeg at jeg var gravid, før mensen uteble. Kroppen min reagerte veldig fort og jeg fikk masse symptomer..
Så da gjenstår det og se om symptomene fortsetter, og hva testen sier om godt og vel en uke [:)]