Symptomjakt!

Dette er som jeg skulle skrevet det selv, både med dette svangerskapet og det første! Håper det kommer liiitt flere symptomer om kort tid [emoji4]

Enda godt det ikke bare er meg! Jeg blir så stressa av dette, enda jeg hadde lovet meg selv at jeg ikke skulle stresse meg opp i dette svangerskapet. Jeg får prøve å tenke at alt går bra, og at om det ikke gjør det, så er det ingenting jeg kunne gjort med det uansett.

Jeg kjente så smått i kvalmen idag, håper ikke det blir som sist gang jeg gikk gravid:eek: ellers så er det ryggen som er mitt "største" symptom. Og utrolig nok kjenner jeg ikke en ting i puppene denne gangen. Det er så rart! Tenker at da må det være gutt, fikk jente sist:p

Kjente selv litt kvalme i morgentimene, men forduftet like fort. Ryggen er fremdeles kranglete, oppblåst og stikninger i "magen". Hodepine har jeg ikke hatt på over 1 uke...etter å ha gått sammenhengende i 3 uker :wideyed:

Puppene mine er tunge og veldig ømme, er følsom og veksler mellom å grine og være hakkete/kjefte[emoji28] Har også tak/murringer og økt utflod.

5+5 i dag, og her har kvalmen heldigvis ikke kommet, ennå... Murringer i underlivet har jeg hatt siden dag 1, og er i tillegg utrolig trøtt og vanvittig frossen! :nailbiting:

Murrer mye i rygg og mage! Oppblåst! Ellers ingenting :)

Back
Topp