Hei!
Mange her med bekkenleddsmerter i symfysen? Er nå 50% sykemeldt og prøver å holde ut. Men er bare 19(snart 20) uker på vei og har jo laaang tid av svangerskapet igjen. Det er ikke til å holde ut..
Vondt når jeg går, står og sitter. Løfte fotene/skyve med de er smertehel***. Snu seg i senga er umulig..
Kjenner det i leddene bak også men det er i symfysen det er ille..
Hvor langt var du på vei da du fikk det? Noe som hjalp på smertene? Ble du sykemeldt?
Mange her med bekkenleddsmerter i symfysen? Er nå 50% sykemeldt og prøver å holde ut. Men er bare 19(snart 20) uker på vei og har jo laaang tid av svangerskapet igjen. Det er ikke til å holde ut..
Vondt når jeg går, står og sitter. Løfte fotene/skyve med de er smertehel***. Snu seg i senga er umulig..
Kjenner det i leddene bak også men det er i symfysen det er ille..
Hvor langt var du på vei da du fikk det? Noe som hjalp på smertene? Ble du sykemeldt?
Det er jo konstante smerter, og dagene jeg jobber er de på sitt værste. Jeg får prøve ut 50% en uke til eller to for å kjenne på det! Kjenne når når jeg har vært hjemme flere dager på rad at det er mildere smerter - hyler ikke når jeg snur meg om natta. Sier vel sitt egentlig..